انتخاب شهردار قزوین بر مبنای علم و تعهد خواهد بود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نگاه ما به شهرداری و انتخاب شهردار با گذشته متفاوت است و بر مبنای علم و تعهد خواهد بود.

حسین صلح‌جو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تا ۱۵ شهریور وقت قانونی برای انتخاب شهردار قزوین بود که این موضوع با در خواست از استانداری تا پایان سرپرستی تمدید شد.

وی افزود: شهردار باید به خوبی انتخاب شود تا بر اساس شایستگی بتواند مدت چهار سال برنامه‌های خود را برای سامان دهی شهر و رفاه شهروندان انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اهمیت انتخاب شهردار توسط شورا گفت: اعضای شورای ششم با نگاه اعتماد ساز و به دور از سیاسی‌کاری با هدف انتخاب مدیری شایسته و کارآمد گزینه‌های مختلفی را بررسی کردند که در نهایت به چهار گزینه رسیدند و در مراحل بعد گزینه نهایی و شهردار انتخاب خواهد شد.

صلح‌جو افزود: شورا علاوه بر بررسی و رصد برنامه‌ها، توانمندی نفرات داوطلب شهرداری را با حضور در پروژه‌ها و ارائه راهکار بررسی می‌کند تا به دو گزینه دست یابیم و در نهایت با رأی اعضای شورا نفر نهایی برای تصدی صندلی شهردار معرفی و استعلام وی گرفته خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه در میان گزینه‌ها یک غیر بومی و سه نفر بومی حضور دارند، تصریح کرد: نگاه ما به شهرداری و انتخاب شهردار با گذشته متفاوت است و بر مبنای علم و تعهد خواهد بود؛ قزوین کارهای زمین مانده زیاد دارد و دوندگی فراوانی برای رفع معضلات و مشکلات نیاز دارد که جز با روحیه، تخصص و تعهد جهادی امکان پذیر نیست.

کد خبر 521035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.