فراخوان دانشجویان ورودی ۱۳۹۵ به بعد برای واکسیناسیون

رئیس مرکز بهداشت دانشگاه زنجان گفت: طبق زمان بندی اعلام شده در حال حاضر ورودی‌های ۹۵ به بعد طی فراخوان برای واکسیناسیون دعوت شده‌اند و دانشجویان غیر بومی نیز با ارائه کارت ملی و دانشجویی می‌توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

فروزان قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن بیان اینکه حدود یک ماه پیش مرحله اول واکسیناسیون کرونا در دانشگاه زنجان انجام شد، اظهار کرد: به به‌جز ورودی‌های جدید به حدود ۱۰ هزار دانشجوی دانشگاه زنجان فراخوان واکسیناسیون شده است.

رئیس مرکز بهداشت دانشگاه زنجان در رابطه با آغاز واکسیناسیون نوبت اول دانشجویان تحصیلات تکمیلی این مرکز علمی، تصریح کرد: واکسیناسیون نوبت اول دانشجویان تحصیلات تکمیلی (فقط ساکن خوابگاه‌های دانشجویی) و دانشجویانی که نوبت دوم آن‌ها فرا رسیده، در محل واکسیناسیون دانشگاه زنجان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانشجوی دانشگاه زنجان، کارکنان، و هیأت علمی واکسینه شدند ادامه داد: ۸۰۰ نفر دانشجو در این مرحله واکسینه شدند. طبق زمان بندی اعلام شده در حال حاضر ورودی‌های ۹۵ به بعد طی فراخوان برای واکسیناسیون دعوت شده‌اند و دانشجویان غیر بومی نیز با ارائه کارت ملی و دانشجویی می‌توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

قاسمیان با بیان اینکه فراخوان مرحله اول واکسیناسیون شامل همه دانشجویان می‌شد اضافه کرد: در مرحله نخست بیشتر دانشجویان بومی زنجان از واکسیناسیون استقبال کردند

قاسمیان اضافه کرد: از مجموع دانشجویان دانشگاه زنجان هزار و ۹۹ دانشجوی مرکز تحصیلات تکمیلی بومی شهرستان زنجان هستند و در مرحله دوم نیز دو هزار و ۹۰۰ دانشجوی بومی و غیر بومی واکسینه شدند.

قاسمیان با بیان اینکه طی این دو مرحله واکسیناسیون سه هزار و ۷۰۰ دانشجوی دانشگاه زنجان انجام گرفته است ادامه داد: در مجموع چهار هزار و ۴۰۰ نفر از کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه زنجان واکسینه شدند.

این مسئول خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با مرکز بهداشت شهرستان زنجان، نوبت دوم واکسیناسیون دانشگاهیان در محل تجمیع واکسیناسیون دانشگاه واقع در سالن ورزشی شماره یک انجام می‌شود

رئیس مرکز بهداشت دانشگاه زنجان در رابطه با واکسیناسیون نوبت اول دانشگاهیان، افزود: اعضای هیئت علمی اعم از ثابت، مدعو و کارکنان دانشگاه که تاکنون به هر دلیلی موفق به انجام واکسیناسیون نوبت اول نشده‌اند، می‌توانند در این دوره واکسن نوبت اول خود را دریافت کنند.

کد خبر 520889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.