۴ نفر گزینه نهایی انتخاب شهردار قزوین هستند

رئیس شورای شهر قزوین گفت: این شورا به چهار گزینه در خصوص شهرداری رسیده و احتمالا تا دو هفته آینده شهردار قزوین مشخص می‌شود.

فرج الله فصیحی رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: گزینه‌های متعددی برای تصدی شهرداری قزوین بررسی و طرح و برنامه‌های ارائه شده به صورت کارشناسی بررسی شد.

وی افزود: علی‌رغم شایستگی که در همه افراد داوطلب شهرداری بود به چهار گزینه رسیدیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه برای انتخاب شهردار، توانمندی، برنامه، سوابق، آشنایی به مدیریت شهری و شناخت نقاط قوت و ضعف شهرداری مورد تاکید است، تصریح کرد: خلاقیت در مدیریت شهری، مدیریت هزینه‌ها با راندمان بالا یکی از مواردی بوده که توسط اعضای شورای شهر مورد توجه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: آقایان صباغ، معصوم، کاظمی و اسلامی چهار گزینه نهایی برای تصدی پست شهرداری قزوین هستند که اعضای شورا با دقت تمام و حساسیت خاص، انتخاب شهردار را دنبال می‌کنند.

فصیحی رامندی خاطرنشان کرد: نظرات موافق و مخالف در صحن شورا در خصوص گزینه‌های شهرداری وجود دارد اما همه دلسوزانه و در راستای خدمت بی‌منت به مردم و شهروندان است.

وی افزود: احتمالاً تا دو هفته دیگر شهردار قزوین مشخص خواهد شد تا بتواند با فراغ بال چهار سال خدمت صادقانه داشته باشد، گزینه‌ای که ما به آن می رسیم قطعاً از بهترین‌ها بوده تا بتواند مشکلات حوزه شهری را سرو سامان دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهردار جدید باید نقاط ضعف شهرداران گذشته را آسیب شناسی و به فرصت تبدیل کند و نقاط قوت آن‌ها را برجسته‌تر کند.

کد خبر 520755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.