پیام قدردانی "جهانپور" از مجموعه نظام سلامت

کیانوش جهانپور، در پیامی از مجموعه معاونین، مدیران، همکاران وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان‌های تابعه به پاس همکاری‌های خالصانه در دوره تصدی ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، در پیام جهانپور از مجموعه نظام سلامت آمده است: «اکنون که به فضل و کرم الهی، افتخار و فرصت همکاری با شما سروران گرامی در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سر آمده، بر خود فرض میدانم رفتار پر مهر و محبت شما، حمایت‌های دوستانه و همکاری‌های خالصانه شما عزیزان را ارج نهم و البته از آنجا که قلم و بیان قاصر چو منی یارای اکرام همه این الطاف نخواهد بود، مراتب عذر تقصیر خود را تقدیم دارم.

تردیدی نیست به همت و درایت همکارانی چون شما و با ایثار و مجاهدت مثال زدنی مدافعان سلامت، نظام سلامت این سرزمین به رغم همه دشواری‌ها روند ارتقای مداوم و بهبود مستمر را به گونه‌ای درخور ستایش طی می‌کند و چون الماسی درخشان در پهنه این سرزمین می‌درخشد.

در این اثنا البته امیدوارم کاستی‌ها، قصور و تقصیرهای برادری که به دوستی و همکاری با یکایک شما عزیزان افتخار می‌کند و همواره به دعای خیرتان نیازمند است را ببخشایید.

برای همگی اساتید و همکارانم از درگاه حضرت حق، سلامت و سعادت و توفیق روز افزون خدمت در مسیر عدالت و ولایت خواستارم.

از آستان پیر مغان سر چرا کشیم

دولت در آن سرا و گشایش در آن در است»

کد خبر 520720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.