بیش از ۹۴۰ راننده تاکسی واکسینه شدند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری دوگنبدان گفت: ۹۴۰ راننده تاکسی درون‌ شهری پس از اعلام فراخوان سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری دوگنبدان علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

به گزارش ایمنا، داود حبیبی افزود: به دنبال قرار گرفتن رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی و حمل بار و مسافر درون‌شهری در اولویت تزریق واکسن کرونا، فراخوان آنان صورت گرفت و تاکنون تمام رانندگان تاکسی درون‌شهری تحت نظارت سازمان دو گنبدان نسبت به تزریق واکسن اقدام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اعلام این فراخوان در اوایل مرداد امسال، با هماهنگی بهداشت و درمان شهرستان به رانندگان سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری جهت امر واکسیناسیون از طریق پیامک اطلاع رسانی لازم صورت پذیرفت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری دو گنبدان ادامه داد: تعدادی از رانندگان ناوگان نیز پیش از اعلام فراخوان واکسیناسیون این قشر، به واسطه شرایط سنی خود جز مشمولان دریافت واکسن بوده و آن را دریافت کرده بودند.

حبیبی تصریح کرد: تمامی خدمات سازمان به رانندگان ناوگان حمل و نقل منوط به ارائه کارت واکسیناسیون کرونا می‌باشد و آن دسته از رانندگانی که بدون دلیل، نسبت به واکسینه شدن اقدام نکرده، هیچ گونه خدماتی دریافت نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: رانندگان به دلیل شرایط کاری خود، با شهروندان زیادی روزانه ارتباط دارند و واکسیناسیون آنان می‌تواند در ایجاد ایمنی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تأثیر گذار باشد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری دو گنبدان اظهار کرد: اختصاص واکسن کرونا برای رانندگان ناوگان حمل و نقل بار و مسافر از مرداد امسال آغاز شده و طی زمان‌بندی‌های به‌عمل ادامه خواهد یافت.

حبیبی از تمام فعالان حوزه حمل و نقل خواست نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بخصوص زدن ماسک اهتمام جدی داشته باشند.

وی گفت: بیش از ۹۴۰ تاکسی در این شهرستان وجود دارد که روزانه ۱۰ هزار نفر را جابجا می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 520660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.