عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ شهریورماه

در این بسته خبری از ارتقای علمی شهرداری بجنورد تا اوورهال خطوط پردازش محمد آباد و آمادگی شهرداری ساری برای فصل بارندگی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

اوورهال خطوط پردازش محمد آباد

اصغر حبیبی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین اولویت اصلی در مجتمع پردازش و دفع پسماند محمد آباد را تعمیرات اساسی (اورهال) خطوط پردازش عنوان کرد.

آمادگی شهرداری ساری برای فصل بارندگی

علی علی‌اصغر تویه، مسئول تأسیسات شهرداری ساری با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و آغاز بارش‌های فصلی از آمادگی این واحد برای پیشگیری از آب‌گرفتگی معابر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تعمیر و مرمت پمپ‌های سطح شهر خبر داد.

ارتقای علمی شهرداری بجنورد

بر اساس تحلیل‌های انجام گرفته و بر مبنای محتوای علمی و دانشگاهی کشور، شهرداری بجنورد که تاکنون در رتبه ۳۵ قرار داشت، پیرو درج و نشر مقالات مختلف در ۵۰ عنوان متنوع و مرتبط با حوزه مدیریت شهری، موفق شد رتبه علمی شهرداری را از درجه ۳۵ به ۱۹ در مجموع سنوات و به رتبه ۴ در سال ۱۴۰۰ ارتقا ببخشد.

ضدعفونی ادارات و معابر عمومی اسلامشهر

عملیات ضدعفونی ادارات و معابر عمومی سطح شهر توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر ادامه دارد.

اختصاص زمینی به آموزش و پرورش قدس

ابوالفضل بهرامی، سرپرست شهرداری قدس از اختصاص زمینی به مساحت ۷۳۰۰ مترمربع به آموزش و پرورش خبر داد.

تولید روزانه ۸۰ تن زباله در تالش

نامیار سکوتی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش گفت: روزانه به طور میانگین ۸۰ تن زباله در این شهر تولید می‌شود و در زمان حضور مسافران به یکصد تن در روز افزایش پیدا می‌کند.

تداوم طرح استقبال از بازگشایی مدارس در گرگان

مجید سعیدی، سرپرست شهرداری گرگان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و اقدامات شهرداری گرگان اظهار کرد: با توجه به اعلام مسئولان مبنی بر احتمال بازگشایی مدارس، شهرداری گرگان همچون گذشته طبق وظایف خود اقدام به آماده‌سازی شهر برای استقبال از سال تحصیلی جدید نموده است.

فرآیندهای فسادزایی شهرداری دزفول محدود می‌شود

سیدمحمدحسن عیسی زاده، شهردار دزفول با تاکید بر شفافیت امور گفت: اقدامات و فرآیندهای فسادزایی شهرداری محدود می‌شوند.

پایان رنگ آمیزی جداول بزرگراه غدیر سبزوار

امیر ناطقی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: به منظور بهبود منظر بصری سطح شهر، جداول بزرگراه غدیر توسط سفیران پاکی شهر رنگ آمیزی شد.

کد خبر 520644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.