میلان با دو مهاجم کارکشته بازی می‌کند

زلاتان و ژیرو دو بازیکن باتجربه ای هستند که علی رغم سن بالای خود قرار است در ترکیب اصلی میلان ابتکار عمل را برای گلزنی روسونری به دست بگیرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، استفانو پیولی، سرمربی تیم آث میلان فاش کرد که رابطه‌ای مستقیم با زلاتان ابراهیموویچ دارد و معتقد است این بازیکن سوئدی می‌تواند با اولیویه ژیرو در خط حمله بازی کند.

بازیکن ۳۹ ساله میلانی‌ها که به مدت یک فصل دیگر با روسونری قرارداد امضا کرد در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از جمع هم تیمی‌های خود جدا شده و مجبور به انجام عمل جراحی است تا مشکلی که در ماه مه مقابل یوونتوس برایش به وجود آمد را برطرف کند.

ژیرو و زلاتان هر دو بازیکنانی هستند که تجربه بسیار بالایی دارند اما از سوی دیگر جزو فوتبالیست‌های مسن محسوب می‌شوند. نکته دیگر تکنیک بالای هر دو این بازیکنان است که البته به دلیل قد بلند و پا به سن گذاشتن آن‌ها، انتظار حرکات سرعتی و استارت‌های تیز را نمی‌توان داشت.

اگرچه عده‌ای معتقد هستند که جذب ژیرو توسط پیولی می‌تواند به معنای کنار گذاشته شدن زلاتان باشد، اما استفانو پیولی سرمربی میلانی‌ها تاکید کرد: زلاتان می‌تواند یک شخصیت بازی ساز در بازی به عهده بگیرد و بازی کردن او در کنار ژیرو هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند. این دو می‌توانند با هم در ترکیب حضور داشته باشند.

بدون شک تماشای عملکرد خط حمله میلان در فصل جاری بسیار جالب خواهد بود چرا که دو تن از خاص‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال دنیا را در اختیار دارد و سبک بازی آن‌ها می‌تواند بازی‌های جذاب و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی را در زمین مسابقه رقم بزند.

کد خبر 520552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.