دولت اجازه ندهد برخی نمک به زخم مردم بپاشند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت نباید اجازه دهد برخی رسانه‌ها التهابات مردم را تشدید کنند؛ زیرا وضعیت زندگی بسیار دشوار بوده و کارد به استخوان مردم رسیده است؛ دولت نباید اجازه دهد برخی نمک به زخم مردم بپاشند.

حسین انواری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد مطالبات مردم از دولت سیزدهم، اظهار کرد: در حال حاضر دولت باید تدبیری بیاندیشد تا فشار مشکلات اقتصادی و معیشتی که روی دوش مردم است را به تدریج کاهش پیدا کند. امروز مدیریت بیماری کرونا و تسریع روند واکسیناسیون از جمله مسائلی است که دولت باید با فوریت به آن بپردازد.

وی افزود: رئیس جمهور در راستای مطالبات اصلی مردم اعلام کرد که در خصوص تأمین کالاهای اساسی زندگی هیچ نگرانی وجود ندارد و به همین دلیل وظیفه دارد از ترویج هرگونه نگرانی در جامعه جلوگیری کند. متأسفانه امروز برخی دشمنان داخلی و خارجی به گونه‌ای مسائل را بازگو می‌کنند که انگار تمامی مشکلات کشور در هفته‌های اخیر رخ داده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: یکی از مهمترین مطالبات مردمی بهبود معیشت بوده و لازم است دولت نسبت به روان‌سازی اشتغال مردم اقدام کند تا زمینه فعالیت برای سرمایه گذاران خرد و کلان تسهیل شود.

انواری خاطرنشان کرد: دولت نباید اجازه دهد برخی رسانه‌ها التهابات مردم را تشدید کنند؛ زیرا وضعیت زندگی بسیار دشوار بوده و کارد به استخوان مردم رسیده است؛ دولت نباید اجازه دهد برخی نمک به زخم مردم بپاشند.

وی تصریح کرد: باید مجال داد دولت گره مشکلات کشور را باز کند، در مقابل زمانی که مردم مشاهده کنند دولت تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات کشور به کار گرفته، قطعاً اعتمادشان افزایش خواهد یافت.

کد خبر 520492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.