جوانان شایسته به کمک شهرداری مشهد بیایند

شهردار مشهد با تاکید بر اینکه تصمیمات و فعالیت ها در شهرداری عالمانه و جهادی خواهد بود، گفت: جوانان شهرداری آماده شوند و کمر همت را برای خدمت عالمانه و جهادی محکمتر ببندند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید عبدالله ارجائی اظهار کرد: شورای ششم ثابت کرد که به ظرفیت‌های برخاسته از مشهد الرضا (ع) و خادمان مردم که در شهرداری این شهر سابقه فعالیت دارند توجه و اعتماد دارد.

وی افزود: از عنایت ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) سپاسگزارم و از اعتماد اعضای شورای ششم به بدنه شهرداری و همچنین تمامی همکاران سابقم در بدنه مدیریت شهری و سطح استان تشکر می‌کنم.

شهردار مشهد با ابراز امیدواری از اینکه دوران شورای ششم در عرصه مدیریت شهری، دوره مدیریت عالمانه و جهادی باشد، تصریح کرد: بر همین اساس تاکید داریم تمام کارها و تصمیمات در شهرداری مشهد بر مبنای کار کارشناسی و دقیق علمی باشد و تکریم ساحت مقدس علم و کار فنی سرلوحه فعالیت‌ها قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه ما خادم حضرت رضا (ع)، خادم زائران و مجاوران آن حضرت هستیم، خاطرنشان کرد: بدنه فهیم، بصیر، متخصص و انقلابی شهرداری مشهد به این نکته توجه داشته باشند که رویکرد دوره ششم رویکرد نگاه به درون خواهد بود، لذا جوانان شایسته شهرداری و همکاران عزیزم در معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌ها کمر همت را برای خدمت عالمانه و جهادی محکم‌تر ببندند.

وی ادامه داد: «کلائی» شهردار سابق مشهد زحمات زیادی را برای توسعه شهر کشیدند و این تلاش‌ها با قدرت و شدت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

ارجائی افزود: با حضور شهردار سابق مشهد بررسی و آسیب شناسی نسبتاً کاملی در خصوص فعالیت‌ها انجام شده، لذا در این دوره برای رفع کمبودها تلاش و نقاط قوت گذشته با قدرت تقویت خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های «رضا خواجه نائینی» سرپرست شهرداری و معاونت مالی و پشتیبانی گفت: بخش عمده‌ای از زحمات شهرداری در دوره قبل بر دوش او بود که در دوران سرپرستی به اوج خود رسید.

کد خبر 520445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.