شبکه بهداشت، واکسیناسیون کارکنان شهرداری را در اولویت قرار دهد

سرپرست شهرداری مشگین شهر گفت: با توجه به اینکه کارکنان شهرداری روزانه به دلیل ارتباط مستقیم با تعداد زیادی از شهروندان در خطر ابتلا به کرونا هستند لذا از شبکه بهداشت و درمان شهرستان، خواهشمندیم کارمندان این نهاد را در اولویت واکسیناسیون قرار دهد.

بهمن طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کارکنان شهرداری‌ها با توجه به شرایط کاری و ارائه خدمات گسترده در حوزه‌های مختلف و همچنین مراجعات بسیار زیاد شهروندان در معرض ابتلاء به بیماری کرونا هستند به همین دلیل باید در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند.

وی افزود: مدیریت شهری مشگین شهر حدود یک ماه پیش، به منظور انجام واکسیناسیون تعداد ۱۰۲ نفر از کارکنان ستادی، آتش نشانی و سایر حوزه‌های شهرداری، مکاتبات لازم را با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام داده است و کارکنان این نهاد همچنان در انتظار تزریق واکسن کرونا هستند.

سرپرست شهرداری مشگین شهر خاطرنشان کرد: در سال جاری پاکبانان و رانندگان سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

وی تصریح کرد: کارکنان شهرداری به ویژه نیروی آتش نشانی در ایام کرونا فشار کاری و استرس زیادی را تحمل می‌کنند. و طی این مدت تعدادی از این افراد نیز به کرونا مبتلا شده اند. لذا از مسئولان بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر درخواست می‌کنیم این قشر آسیب‌پذیر را هر چه سریع‌تر واکسینه کنند.

به گزارش ایمنا، مشگین‌شهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

کد خبر 520325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.