پیشرفت ۹۵ درصدی سایت موزه همدان

مدیر منطقه یک شهرداری همدان از پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه سایت موزه میدان مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود دهبانی‌صابر با بیان اینکه این پروژه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال به اتمام خواهد رسید، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات گرمایش از کف در حال انجام است که با اتمام آن سنگ‌کاری کف نیز تکمیل شده و پروژه آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در تابستان سال جاری با توجه به اهمیت موضوع سایت موزه میدان امام (ره) عملیات اجرایی این پروژه به شهرداری منطقه یک واگذار شد تا شاهد تکمیل شدن هرچه سریع‌تر آن که در بافت تاریخی شهر قرار دارد و از اهمیت بالای برای شهروندان و گردشگران برخوردار است، باشیم.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان تصریح کرد: در ادامه طرح‌ها و برآوردهای لازم برای اجرایی کردن این پروژه به سرعت تهیه و تنظیم شدند و خوشبختانه در مدت کوتاهی توانستیم با برگزاری مناقصه پیمانکار این پروژه را جذب کنیم.

دهبانی صابر با اشاره به اینکه مبلغ ۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری منطقه یک به این پروژه اختصاص یافته است، اضافه کرد: هم اکنون عملیات اجرایی پروژه در حال انجام است و در حال اجرای فوندانسیون اصلی سایت موزه هستیم.

وی ادامه داد: این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهر همدان محسوب می‌شود که از اهمیت بالایی برای شهروندان برخوردار است به همین دلیل با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و مهندسی بالا در تلاشیم تا هرچه سریع‌تر این پروژه تحویل همشهریان شود.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به اینکه سابقه تاریخی همدان یکی از دلایلی است که این شهر را مقصد گردشگران کرده، گفت: پروژه سایت موزه میدان مرکزی یکی از پروژه‌هایی است که پیشینه تاریخی همدان را به خوبی به گردشگران نمایش می‌دهد و باعث رونق هرچه بیشتر گردشگری در شهر خواهد شد.

دهبانی صابر تاکید کرد: در روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا گردشگری کاهش یافته و اماکن گردشگری خلوت است شهرداری منطقه یک با برنامه‌ریزی‌های منظم درصدد ارتقا کیفیت این اماکن است و از ابتدای سال علاوه بر پروژه سایت موزه میدان مرکزی، پروژه‌های ترمیم محوطه گردشگری گنج‌نامه، ترمیم بوستان‌های مردم و ارم، بازگشایی معبر بلوار شهید فهمیده، آسفالت ریزی‌های بلوار کولاب نیز انجام شده است تا اماکن گردشگری شهر همدان جلوه‌ای ویژه به خود بگیرند.

منبع: ایسنا

کد خبر 520266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.