لزوم پیاده کردن اطلاعات پروژه‌های شهری بر روی نقشه‌های گرافیکی

سرپرست شهرداری اصفهان نوشت: پیاده کردن اطلاعات پروژه‌های بودجه سال جاری بر روی نقشه‌های گرافیکی که باعث می شود به سرعت دید مناسبی از وضعیت حال و آینده منطقه به دست آید، ضروری است.

به گزارش ایمنا، علیرضا بوژ مهرانی در اینستاگرام خود نوشت:

" شهرداری اصفهان

امروز در معیت جناب مهندس باقری و معاونین محترم ایشون از برخی فعالیت‌های اجرایی شهرداری منطقه ۱۲ بازدید کرده و با همکارانم در این منطقه به تبادل نظر پرداختم.

در این گفتگوها بر لزوم پیاده کردن اطلاعات پروژه‌های بودجه سال جاری بر روی نقشه‌های گرافیکی که باعث میشه بسرعت دید مناسبی از وضعیت حال و آینده منطقه بدست بیاریم تاکید کردم.

با طرح این موضوع آقای مهندس فضل‌الله هاشمی معاون محترم عمرانی منطقه کارهایی رو که در همین رابطه با ذوق و سلیقه شخصی خودشون انجام داده بودند بر روی گوشی تلفن همراه به بنده نشون دادند.

اطلاعات مکان‌مند تأسیسات شهری و تمام پروژه‌های در دست اجرا بصورت لایه‌های مختلف اطلاعاتی بسادگی و در عین حال دقیق و کاربردی بر روی نقشه‌ها قرار گرفته بود که در هر لایه و نقطه با اطلاعات متنی پشتیبانی می‌شد.

این دقیقاً همون چیزی بود که دنبالش بودم. از مشاهده‌ی ذوق و تلاش این مهندس جوان بسیار خوشحال شدم. باور دارم که در بدنه کارشناسی و مدیریتی شهرداری اصفهان افراد متخصص و صاحب نظر زیادی هستند که اگه به اونها اعتماد شده و فرصت بروز استعدادها براشون فراهم بشه، کارهایی خواهند کرد کارستان

و لله الحمد

انشاالله صبح فردا نامه‌ی تشویق و تقدیر از این اقدام ارزنده‌ی مهندس فضل‌الله هاشمی معاون محترم عمرانی منطقه ۱۲ رو صادر و امضا خواهم کرد لازمه از زحمات مدیر محترم منطقه جناب مهندس باقری و تمام کارکنان منطقه ۱۲ صمیمانه تشکر و قدردانی کنم. کارهای ارزنده‌ی زیادی در این منطقه انجام شده و البته کارهای مهم دیگری هم در دستور کار قرار داره که انشاالله با تلاش جمعی کارکنان شهرداری و مشارکت و همراهی مردم شریف ساکن در این منطقه اجرا خواهد شد. "

لزوم پیاده کردن اطلاعات پروژه‌های شهری بر روی نقشه‌های گرافیکی

لزوم پیاده کردن اطلاعات پروژه‌های شهری بر روی نقشه‌های گرافیکی

کد خبر 520131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.