عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ شهریورماه

در این بسته خبری از برگزاری مانور انسانی‌ تشویق شهروندان به واکسیناسیون تا خسارت میلیاردی نوسانات برق به جایگاه‌های CNG قزوین و بدهی ۲ میلیاردی شهرداری دیشموک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

کارت واکسیناسیون، شرط لازم برای دریافت خدمات

محمود آذرسا؛ سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس از اجباری بودن ارائه کارت واکسیناسیون هنگام دریافت خدمات این سازمان به تاکسی داران و کمکی‌ها خبر داد.

برگزاری مانور انسانی تشویق شهروندان به واکسیناسیون در خرمشهر

مانور انسانی با محتوای تشویق شهروندان به واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از قبیل ماسک زدن در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط اداره فرهنگی شهرداری خرمشهر و با همکاری واحد آموزش مرکز بهداشت خرمشهر در سطح شهر آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

خسارت میلیاردی نوسانات برق به جایگاه‌های CNG قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از وارد شدن خسارت یک میلیارد تومانی به جایگاه‌های CNG سازمان تاکسیرانی به دلیل قطعی و نوسانات مکرر برق خبر داد.

تکمیل پنج طرح شهری ساری، نیازمند ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

جواد طالبی، شهردار مرکز استان مازندران با اظهار اینکه برای تکمیل پنج پروژه شهری به ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: هدایت آب‌های سطحی، پل تا پل، نیروگاه زباله سوز از مهم‌ترین طرح‌های‌های نیمه‌کاره ساری است.

بدهی ۲ میلیاردی شهرداری دیشموک

روح‌الله اسفرم، سرپرست شهرداری دیشموک گفت: شهرداری دیشموک هم اکنون در وضعیت بسیار بد مالی قرار دارد تا جایی که تا پایان دوره گذشته کارگران خدماتی به مدت ۵ ماه و کارکنان شهرداری به مدت ۳ ماه حقوق دریافت نکردند.

تمهیدات شهرداری گرگان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰

در راستای اجرای طرح استقبال از بازگشایی مدارس همچون سنوات گذشته، شهرداری گرگان پاکسازی و شست و شوی محوطه و راه‌های دسترسی به ۱۲۰ مدرسه و دانشگاه را در دستور کار قرار داد.

تسریع در تکمیل پروژه ها، در دستور کار شهرداری بیرجند

علی عدل، سرپرست شهرداری بیرجند با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی متعددی در حوزه‌های مختلف در سطح شهر در حال اجرا است، بر لزوم اهتمام تمامی واحدهای ذیربط جهت تسریع در تکمیل این پروژه‌ها تاکید کرد.

رفع نقاط پرخطر قزوین

حسین عمویی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: شناسایی و رفع نقاط پرخطر شهری در راستای افزایش ایمنی معابر و اماکن عمومی از اولویت‌های مهم حوزه خدمات شهری است.

لزوم تشکیل کمیته سرمایه گذاری در شهرداری تنکابن

غنی عسگر زاده، سرپرست شهرداری تنکابن از تشکیل کمیته سرمایه گذاری در این شهرداری خبر داد و خواستار ورود جدی ‏جوانان و هنرمندان شهر برای ارتقای مبلمان شهری و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری شد.‏

کد خبر 520080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.