حسین اسماعیل احمدی شهردار زرین شهر شد

رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: پس از بررسی برنامه‌های منتخبان شهرداری و بر اساس معیارهای مد نظر اعضای شورای شهر، حسین اسماعیل احمدی با کسب رأی اعتماد از اعضای شورای اسلامی زرین‌شهر به عنوان شهردار انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی سلیمیان در جمع خبرنگاران انتخاب شهردار را یکی از مهم‌ترین وظایف شوراهای اسلامی شهر دانست و اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات و با مشخص شدن منتخبان مردم در ششمین دوره شورای اسلامی زرین‌شهر و پیش از آغاز فعالیت رسمی این دوره شورا، منتخبان مردم زرین‌شهر در پارلمان شهری با برگزاری جلسات غیررسمی فعالیت خود را برای انتخاب شهردار زرین‌شهر آغاز کردند.

رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر افزود: با توجه به اهمیت نقش شهردار و نگاه به این مهم که انتخاب فردی مناسب به عنوان شهردار، با وجود تمامی محدودیت‌ها می‌تواند شرایط را برای کاهش معضلات یک شهر فراهم کند، روند بررسی و انتخاب شهردار بعد از تحلیف و آغاز به کار رسمی شورای اسلامی زرین‌شهر ادامه یافت.

وی تصریح کرد: مرحله بررسی شرایط نامزدهای تصدی سمت شهردار زرین‌شهر با دعوت از ۲۱ گزینه بومی و غیر بومی آغاز شد و آن‌ها برای مصاحبه به صحن شورا دعوت شدند تا پس از دریافت برنامه‌ها، منتخبان مردم زرین‌شهر بتوانند گزینه نهایی شهرداری را انتخاب و معرفی کنند.

وی با اشاره به معیارهای شورای اسلامی زرین‌شهر در انتخاب شهردار این شهر، اضافه کرد: شهرداری یک نهاد اجرایی است، از این رو فردی که برای این سمت انتخاب می‌شود باید انقلابی، مردمی، جهادی، متعهد، دارای تخصص و سابقه مدیریتی باشد از طرفی باید بتواند با برقراری ارتباطات و تعاملات استانی و کشوری مشکلات پیش روی شهر را یکی پس از دیگری رفع کند.

سلیمیان عنوان کرد: شهردار باید یک مدیر شایسته بوده و در زمینه اجرایی عملکرد قوی داشته باشد همچنین مباحثی چون شفافیت در عملکرد، ارتباط با نخبگان، معتمدین و مساجد را سرلوحه امور خود قرار داده و با استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در مسیر توسعه و آبادانی خطه طلایی ایران گام بردارد.

رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر خاطرنشان کرد: پس از بررسی برنامه‌ها و بر اساس معیارهای مطرح شده حسین اسماعیل احمدی با کسب رأی اعتماد از اعضا شورای اسلامی زرین‌شهر به عنوان شهردار انتخاب شد.

وی یادآور شد: اسماعیل احمدی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری بوده و ۲۴ سال سابقه شغلی مرتبط با مدیریت شهری دارد.

سلیمیان گفت: از دیگر سوابق وی می‌توان به شهردار منطقه ۳ خمینی شهر به مدت سه سال، شهردار طالخونچه به مدت ۱۲ سال، شهردار کرکوند به مدت ۲ سال و قائم مقام و معاون اداری مالی سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان اشاره کرد.

کد خبر 519886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.