اولتیماتوم استقلالی ها به مدیران باشگاه

در فاصله تنها یک هفته تا دیدار حساس استقلال و الهلال، بازیکنان آبی پوش به مدیران باشگاه ۴۸ ساعت زمان داده اند تامطالباتشان پرداخت شود.

به گزارش ایمنا، بازیکنان استقلال برای دریافت مطالبات خود ۴۸ ساعت به باشگاه فرصت دادند.

مهم‌ترین اتفاق تمرین امروز استقلال که قبل از سفر به امارات برگزار شد، صحبت‌های گلایه‌آمیز بازیکنان با پرویز مظلومی بود. استقلالی‌ها که از مدت‌ها قبل منتظر دریافت پول از طرف باشگاه هستند حالا نسبت به شرایط موجود و عدم پرداختی از سوی باشگاه دلخورند.

از این رو آن‌ها امروز به پرویز مظلومی عضو هیأت مدیره استقلال گلایه‌های خود را مطرح کردند. بعد از بیان صحبت‌ها از سوی بازیکنان مظلومی به آن‌ها وعده داد تا طی یکی دو روز آینده پول به حساب شأن واریز شود.

نکته مهم‌تر، اما تهدید بازیکنان استقلال بود. استقلالی‌ها خطاب به مظلومی به نمایندگی از مدیریت اعلام کردند که ۴۸ ساعت صبر می‌کنند تا پول به حساب شأن برود و اگر این اتفاق نیفتاد، تمرینات را تعطیل خواهند کرد!

این در حالی است که استقلال از امشب به اردوی امارات می‌رود و اینکه تمرینات تیم در جریان این اردو که برایش هزینه شده تعطیل شود، عجیب به نظر می‌رسد.

مدیران استقلال در انتظار رسیدن پول انتقال مهدی قایدی به امارات هستند تا بخشی از پول بازیکنان را بپردازند. از این رو این پول هنوز به حساب باشگاه ننشسته و باید دید چه اتفاقی طی ۴۸ ساعت آینده رخ می‌دهد.

منبع: روزنو

کد خبر 519853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.