برگزاری مسابقات عملیات ورزشی انفرادی آتش‌نشانان در سمنان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از برگزاری نخستین دوره مسابقات عملیات ترکیبی آتش‌نشانان استان با همکاری کمیته ورزش و فعالیت بدنی هیئت ورزش‌های همگانی استان خبر داد.

سعید اسماعیل‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات عملیات ترکیبی آتش‌نشانان استان سمنان با همکاری کمیته ورزش و فعالیت بدنی هیئت ورزش‌های همگانی استان و با حضور بیش از ۲۰ نفر شرکت کننده در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات عملیات ترکیبی شامل آیتم‌های حمل تبر، برش درب فلزی، جابجایی وزنه به‌وسیله ضربه زدن با پتک، حمل ۴۰ متر شلنگ و آبرسانی و پرتاب آب روی سیبل و حمل مصدوم بود، گفت: این مسابقات در فضای آزاد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی شهر سمنان برگزار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که با حضور بیش از ۲۰ نفر از پرسنل برگزار شد در پایان به نفرات اول تا ششم لوح تقدیر و جوایز نقدی همراه با مدال به سه نفر اول اهدا شد و مهدی حسنی، احسان آریان زاده و میلاد هاشمی‌نسب به ترتیب اول تا سوم شدند و ایمان شمس‌الدین، حامد رحیمیان و محمدعلی زیاری به ترتیب عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.

اسماعیل پور هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش نشاط در بین آتش‌نشانان و حفظ آمادگی جسمانی آنها بر شمرد و خاطر نشان کرد: این رقابت‌ها با همکاری کمیته ورزش و فعالیت بدنی آتش‌نشانان هیئت ورزش‌های همگانی استان سمنان و امور ورزشی این سازمان برگزار شد.

کد خبر 519655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.