فعالیت اتوبوس‌های شهر زنجان از سرگرفته شد/ تابع دستورات ستاد کرونا بودیم

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: با پیگیری‌های مکرر فعالیت مجدد اتوبوس‌ها از سر گرفته شد.

فرهاد رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در پاسخ به شایعات فعالیت نداشتن اتوبوس‌ها اظهار کرد: طبق دستور فرماندار و نامه ستاد کرونا فعالیت اتوبوس‌ها تعطیل شده بود، شایعات دیگر در این باره را رد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در نامه‌ای از فرمانداری درخواست فعالیت مجدد اتوبوس‌ها را داشته‌ایم، گفت: تلاش کردیم تا فعالیت اتوبوس‌ها از سرگرفته شود که بالاخره محقق شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه نامه‌ای به فرماندار و شهردار نوشتیم که اتوبوس‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی عامل انتقال ویروس نیستند، اضافه کرد: اتوبوس‌ها با سوار کردن تعداد مسافران کم می‌توانند به شهروندان خدمت کنند.

وی با تاکید بر اینکه بعد از هر سرویس اتوبوس‌ها در پایانه ضد عفونی می‌شود و دغدغه سازمان حفظ سلامت شهروندان است، اظهار کرد: همواره اتوبوس‌ها در امر رعایت پروتکل‌ها پیشقدم بوده و مطمئناً در وسایل نقلیه دیگر (ون‌ها) فاصله مسافران بسیار کمتر از اتوبوس است.

رفیعی ادامه داد: نماینده مجلس و استاندار بر فعالیت مجدد اتوبوس‌ها در شهر زنجان ورود پیدا کرده‌اند و شاهد فعالیت مجدد ناوگان اتوبوسرانی طی این هفته هستیم.

وی اضافه کرد: برابر بند ۵ مصوبات ۸۵ ستاد مدیریت کرونا مشترک با ۵۴ امین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا ویروس شهرستان ابلاغ کردند و مکلف به اجرای قانون هستیم و به هیچ عنوان دلیل دیگری برای فعالیت نکردن اتوبوس‌ها وجود ندارد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: ۱۵ هر ماه یارانه رانندگان اتوبوس به حساب آنها واریز می‌شود.

کد خبر 519564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.