عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ شهریورماه

در این بسته خبری از اقدامات ستاد بحران شهرداری ساری در پی بارش باران تا تداوم آسفالت معابر شاهین شهر و تداوم واکسیناسیون در سالن‌های شهرداری گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

اجرای مجدد لوپ‌های مغناطیس چراغ‌های راهنمایی قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به اینکه به دلیل رانش و تخریب آسفالت، لوپ مغناطیسی برخی از چراغ‌های راهنمایی سطح شهر آسیب دیده بود نسبت به اجرای مجدد آنها اقدام شد.

اقدامات ستاد بحران شهرداری ساری در پی کاهش دما و بارش باران

شهرداری ساری، در راستای ارائه خدمات به شهروندان و جلوگیری از سوانح احتمالی و سهولت عبور و مرور، با تشکیل ستاد مدیریت بحران، نسبت به رفع گرفتگی کانال‌های هدایت آب‌های سطحی، جمع آوری نخاله و تعمیر و نصب موتور پمپ در کوچه‌ها و خیابان‌ها و پاکسازی مسیر و معابر سطح شهر در جهت رفاه حال شهروندان اقدام کرده است.

جمع آوری ضایعاتی‌های خرم آباد

سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: ضایعاتی‌ها و دست‌فروشان سطح شهر در راستای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه با نیروی انتظامی جمع‌آوری می‌شوند.

ساماندهی دست‌فروشان بیرجند

علی عدل، سرپرست شهرداری بیرجند گفت: شهرداری در نظر دارد نسبت به ساماندهی دست‌فروشان سطح شهر در بازار مسافر بیرجند برابر دستورات اخذ شده از مقام قضائی با همکاری اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی و اداره امور گذرنامه نیروی انتظامی اقدام کند.

نظافت و پاکسازی معابر سطح شهر با بکارگیری تمامی تجهیزات شهرداری خرمشهر

روند نظافت و پاکسازی معابر سطح شهر خرمشهر با بکارگیری تمامی تجهیزات و ماشین آلات شهرداری خرمشهر و با هدف بهبود وضعیت تنظیفات و تسریع در خدمات دهی به شهروندان در کلیه مناطق سطح شهر تحت نظارت میدانی و مستقیم دربندی سرپرست شهرداری خرمشهر آغاز شده است.

هفتاد میلیارد ریال اعتبار برای تداوم نهضت آسفالت معابر در سطح شاهین شهر

سید رسول موسویان، معاون فنی و عمرانی شهرداری شاهین شهر گفت: امسال حدود هفتاد میلیارد ریال اعتبار برای تداوم نهضت آسفالت معابر در سطح شهر اختصاص داده شده که تاکنون پنجاه و چهار میلیارد ریال آن هزینه لکه گیری، ترمیم ترانشه، زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر شده است.

اعزام آتش نشانان گرگانی به ۷۸۷ حادثه و حریق

موسی‌الرضا صفری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: این سازمان در دو ماه از فصل تابستان، تیرماه و مردادماه، به ۷۸۷ مورد حادثه و حریق در شهر گرگان و توابع آن رسیدگی کرده است.

ادامه عملیات واکسیناسیون در سالن‌های تحت پوشش شهرداری گرگان

مجید سعیدی، سرپرست شهرداری گرگان از ادامه عملیات واکسیناسیون در سالن‌های تحت پوشش شهرداری گرگان خبر داد و گفت: در این سالن‌ها تا تاریخ دهم شهریورماه بیش از ۶۶ هزار شهروند گرگانی علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

جمع آوری سدهای ماهیگیری غیرمجاز آستارا

شایان ناصری، معاون خدمات شهری شهردار آستارا از جمع آوری سدهای غیر مجاز ماهیگیری (کله‌ام) تعبیه شده در رودخانه مرداب این شهر با هدف جلوگیری از بالا نیامدن سطح رودخانه‌ها هنگام بارندگی خبر داد.

کد خبر 519523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.