۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
اکران «رنگ خدا» در اصفهان

حوزه هنری استان اصفهان شنبه هر هفته را به اکران آثار ماندگار سینمای کودک اختصاص داده است و این شنبه نیز فیلم سینمایی «رنگ خدا» به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نرگس رجایی مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری اصفهان گفت: شنبه‌های هر هفته در سالن سوره اصفهان شاهد اکران نسخه مرمت شده آثار ماندگار سینمای کودک هستیم و این هفته نیز فیلم سینمایی «به رنگ خدا» در ساعت ۱۸ به نمایش در می‌آید.

وی افزود: فیلم ایرانی «به رنگ خدا» به کارگردانی مجید مجیدی محصول سال ۱۳۷۷ است که جوایز بین‌المللی زیادی مانند جایزه بهترین فیلم انجمن منتقدان فیلم اروگوئه ۲۰۰۲، برنده جایزه بزرگ و جایزه تماشاگران جشنواره فیلم والنسین ۲۰۰۰، جایزه بزرگ جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال ۱۹۹۹ و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر ۱۳۷۷ را در کارنامه خود دارد.

رجایی خاطرنشان کرد: برنامه «مروری بر آثار سینمای کودک» در آستانه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به همت دفتر دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، بنیاد سینمایی فارابی، شهرداری و حوزه هنری استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این برنامه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سالن ۲۵۰ نفره سوره اصفهان واقع در خیابان آمادگاه روبروی مهمانسرای عباسی برگزار خواهد شد و علاقمندان به تماشای فیلم‌های خاطره‌انگیز سینمای کودک و نوجوان می‌توانند ساعت ۱۸ روز شنبه _۱۳ شهریورماه_ به این سالن مراجعه کنند.

اکران «رنگ خدا» در اصفهان

کد خبر 519476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.