چک میزبان مراکز درمانی جدید برای بیماران کرونایی در نقاهت

مدیران پراگ، پایتخت جمهوری چک، ساختمان بزرگ جدیدی را به درمان بیمارانی اختصاص داده‌اند که با وجود پایان ابتلای بیماری کرونا، همچنان از علائم آن رنج می‌برند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بیمارستان جدید پراگ با نام Aftercare با هدف مراقبت از بیماران کرونایی در مرحله نقاهت احداث شده است و تنها افرادی را پذیرش می‌کند که تست جدید آن‌ها، پس از ابتلا و بهبود از بیماری منفی شود. مدیران در پی افزایش انتشار ویروس کرونا در بین مردم پایتخت و با هدف جداسازی بیماران بهبود یافته از افرادی که هنوز درگیر بیماری کووید -۱۹ هستند به ایجاد این مرکز پرداخته‌اند. بدیهی است که بسیاری از مردمی که به کووید -۱۹ مبتلا می‌شوند ممکن است ماه‌ها پس از رهایی از ویروس نیز به عوارضی مبتلا شوند که آن‌ها را رنج می‌دهد و مستلزم مراقبت و درمان هستند.

چک میزبان مراکز درمانی جدید برای بیماران کرونایی در نقاهت

عوارض ناشی از ابتلا به کرونا ممکن است روانی یا جسمی باشد که در مرکز جدید Aftercare پراگ، امکان درمان هر دو وضعیت محقق شده است. در واقع مراجعه کنندگان در شرایطی بسیار آرامش‌بخش و با اطمینان خاطر از نبود بیماران کرونایی در بالین خود، مورد درمان قرار می‌گیرند ضمن اینکه متخصصان روانشناسی برجسته پایتخت نیز به بهبود وضعیت روحی این افراد می‌پردازند.

مرکز درمانی جدید Aftercare ساختمانی پنج طبقه بوده و به تجهیزات پیشرفته‌ای مجهز شده که امکان کاربری الکتریکی آن‌ها را فراهم آورده است. بیماران در این بیمارستان به تخت‌های راحت، ویلچرهای مکانیکی و واکرهای پیشرفته دسترسی دارند و از رژیم غذایی متناسب وضعیت خود، بهره‌مند می‌شوند.

در حال حاضر مرکز Aftercare به ۱۶۰ تخت مجهز است با این حال، مدیر بیمارستان مدعی شده است که به زودی تعداد ۶۴ مورد جدید به آن خواهد افزود. مدیران پراگ امیدوار هستند با اقدام خود، سایر شهرهای کشور و حتی جهان را به اتخاذ رویکرد مشابه تشویق کنند و از این طریق، گام دیگری در راستای بهبودی از کرونا بردارند.

چک میزبان مراکز درمانی جدید برای بیماران کرونایی در نقاهت

کد خبر 519402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.