بازسازی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل شهری

رئیس سازمان مدیریت حمل بار و مسافر شهرداری همدان از بازسازی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل شهری خبر داد و گفت: با مشارکت صندوق کارآفرینی امید، بازسازی ۲۶ دستگاه اتوبوس توسط شرکت شهاب خودرو دیزل را آغاز که تاکنون بازسازی کامل ۸ دستگاه از این اتوبوس‌ها صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاناتی در اینستاگرام خود نوشت:

"بازسازی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل شهری

با مشارکت صندوق کارآفرینی امید، بازسازی ۲۶ دستگاه اتوبوس توسط شرکت شهاب خودرو دیزل را آغاز که تاکنون بازسازی کامل ۸ دستگاه از این اتوبوس‌ها صورت گرفته و امروز تحویل ناوگان اتوبوسرانی همدان شد و ۸ دستگاه نیز در مراحل پایانی بازسازی قرار دارد و در ماه‌های آتی تکمیل و وارد ناوگان می‌شود و بازسازی سایر اتوبوس‌ها نیز بر اساس زمان بندی انجام و به مرور انجام و افزوده خواهد شد.

توسعه حمل و نقل عمومی از جمله برنامه‌های شاخص سازمان است که در همین راستا بازسازی اتوبوس‌های درون شهری با مشارکت صندوق کارآفرینی امید در حال انجام است و خوشبختانه تاکنون تعداد ۸ دستگاه از این اتوبوس‌ها به صورت کامل بازسازی شده و وارد ناوگان می‌شود.

در اجرای این طرح شهرداری همدان مبلغ ۲۶ میلیارد ریال هزینه کرده است و صندوق کارآفرینی امید نیز مبلغ ۱۸ میلیارد ریال در قالب وام مشارکت داشته است که با برنامه ریزی صورت گرفته و بر اساس توافقات قبلی و زمان‌بندی از پیش تعیین شده بازسازی کامل ۸ دستگاه اتوبوس دیگر نیز در ماه‌های آینده نوسازی و به شهروندان هدیه خواهد شد.

بازسازی سایر اتوبوس‌های فرسوده باقی مانده نیز با تأمین اعتبار لازم در ماه‌های آینده و به مرور انجام خواهد شد. "

بازسازی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل شهری

کد خبر 519275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.