تعطیلی مراکز واکسیناسیون در روز جمعه/تزریق واکسن از شنبه شروع می‌شود

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: به دلیل نبود واکسن در استان اصفهان تعطیلی مراکز واکسیناسیون تمدید شد و از روز شنبه افراد تنها با دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

کمال حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ادامه کمبود واکسن در استان اصفهان منجر به تمدید تعطیلی مراکز واکسیناسیون شد، اظهار کرد: روز جمعه نیز مراکز واکسیناسیون در اصفهان تعطیل است و افراد به این مراکز مراجعه نکنند.

وی ادامه داد: روز جمعه محموله جدید واکسن به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تحویل می‌شود، اما هنوز اطلاعی از تعداد و انواع واکسن‌ها به طور کامل در دسترس نیست و روز شنبه در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان در خصوص شروع فعالیت مراکز واکسیناسیون در اصفهان، خاطرنشان کرد: از روز شنبه ۱۳ شهریور ماه تنها افرادی که پیامک ارسال می‌شود، به مراکز مشخص شده در پیامک مراجعه کنند، افراد برای تزریق دوز اول و دوم به مراکز واکسیناسیون دعوت می‌شوند.

وی با اشاره به اولویت واکسیناسیون، افزود: تزریق دوز دوم و تزریق واکسن به بیماران زمینه‌ای در اولویت است و سپس افراد نوبت اول و گروه‌های خاص برای تزریق واکسن کرونا از طریق پیامک فراخوان خواهند شد.

حیدری با تاکید بر اینکه افراد به هیچ عنوان بدون دریافت پیامک و نوبت دهی به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند، تصریح کرد: واکسن آسترازنکا تا اطلاع ثانوی در دسترس نیست و به محض دریافت این نوع واکسن برای تزریق، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کد خبر 519020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.