جزئیات حریق در کارگاه تولید نمد در جاده حبیب‌آباد اصفهان+ عکس

کارگاه تولید نمد در جاده حبیب‌آباد اصفهان طعمه حریق شد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آتش سوزی نیمه گسترده کارگاه تولید نمد، اظهار کرد: در ساعت ۲۲:۵۹ شب گذشته وقوع آتش سوزی نیمه گسترده در جاده حبیب آباد به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اصفهان اطلاع داده شد که بلافاصله اکیپ آتش نشانان با اطفائیه‌های سنگین از ایستگاه‌های ۱۹، ۲۴، شش، ۱۸، ۲۳، هفت و ۲۵ به محل حریق اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص این حریق، تصریح کرد: با توجه به وسعت حریق علاوه بر اکیپ‌های اعزامی، یک دستگاه خودرو تنفسی، مسئول و پرسنل آتش نشانی دولت آباد، یک دستگاه لودر و دو دستگاه خودرو آبرسان به محل حریق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: با توجه به وسعت حریق و امکان سرایت آن به کارگاه‌های مجاور، اکیپ‌های عملیاتی از سه جهت اقدام به اطفای آتش کردند، وسعت دو هزار متری کارگاه همچنین شرایط خاص محل عملیات، مهار کامل آتش و پاکسازی حدود شش ساعت به طول کشید که همکاری آتش نشانی اصفهان ۳ ساعت بود.

کاوه آهنگران با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، اضافه کرد: آتش نشانان توانستند با سرعت عمل بالا و حضور به موقع در محل، گشترش حریق را کنترل و از سرایت آن به سایر نقاط جلوگیری کردند.

جزئیات حریق در کارگاه تولید نمد در جاده حبیب‌آباد اصفهان+ عکس

کد خبر 518997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.