نسخه جدید تلگرام چه ویژگی‌هایی دارد؟

تلگرام نسخه آپدیت ۸.۰ را با قابلیت‌های متعدد مانند مخفی سازی نام فرستنده در هنگام فوروارد در اختیار کاربران قرار داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آپدیت تلگرام ۸.۰ بتا اندروید و iOS به تازگی عرضه شده است، توسعه دهندگان گزینه‌های بیشتری برای ارتباط، مدیریت چت‌ها و فیدهای خبری به نسخه Telegram 8.0 Beta اضافه کرده‌اند. نسخه ۸.۰ تلگرام که اکنون در دسترس است، ظرفیت تماشاگران استریم زنده را نامحدود می‌کند که نسبت به تعداد محدود هزار نفر پیشین، تغییر مهمی در نظر گرفته شده است.

همانطور که مشخص است تلگرام میلیون‌ها کانال با موضوعات مختلف دارد، کاربران در آپدیت جدید این برنامه می‌توانند به راحتی از یک کانال به کانال بعدی بروند. آن‌ها می‌توانند پس از مشاهده همه مطالب یک کانال، با انتخاب گزینه "کانال بعدی" که در پایین صفحه قرار گرفته است، به کانال بعدی منتقل شوند.

در نسخه آپدیت شده تلگرام قابلیت جدیدی در قسمت فوروارد پیام‌ها اضافه شده است، زمانی که کاربران گزینه Forward Message را انتخاب می‌کنند، پیش نمایشی از نحوه ارسال پیام‌ها ظاهر می‌شود، که در این شرایط کاربران می‌توانند به موارد شخصی سازی مانند حذف نام فرستنده یا مخفی کردن کپشن دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این، زمانی که مخاطب شما در حال انتخاب استیکر در صفحه چت باشد، تلگرام همانند زمانی که در حال تایپ است یا قصد ارسال وویس دارد، به شما اطلاع می‌دهد که مخاطب در حال جستجو یا ارسال استیکر است.

دیگر ویژگی جالب نسخه جدید تلگرام، اضافه شدن چندین ایموجی متحرک جدید است. همچنین، استیکرهای پرطرفدار در نسخه جدید تلگرام در بالای بخش استیکرهای نمایش داده می‌شود، کاربران می‌توانند برای افزودن این استیکرها گزینه add را انتخاب کنند تا آن‌ها ذخیره شوند.

کد خبر 518978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلا IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    7 3
    چرا تلگرام قطع هست