نیروی دریایی در عمق دریاها پرچم ایران را برافراشته است

فرمانده نیروی دریایی ارتش، سواحل مکران را دروازه اقتصادی ایران به جهان دانست و گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش در عمق دریاها پرچم ایران اسلامی را برافراشته است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی دریایی ارتش، مراسم تکریم و معارفه فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی ارتش با حضور امیردریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نداجا، امام جمعه و فرماندار شهرستان کنارک و به همراه فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

امیردریادار ایرانی در این مراسم ضمن درود به روح پاک شهدا اظهار کرد: آنچه که فرمانده معظم کل قوا از نیروها انتظار دارند، حفظ قدرت و نیرومندی ما است تا به عنوان نیروهای مسلح در برابر یاوه‌گویی‌های دشمنان با اقتدار ایستاده و پاسخگو باشیم.

وی افزود: امروز قاب زیبای وحدت و در کنار هم بودن را شاهد هستیم و استان همیشه مقتدر سیستان و بلوچستان به‌ویژه سواحل مکران و دروازه اقتصادی ایران به جهان، این قاب زیبا را تفسیر کرده و سبب اقتدار جمهوری اسلامی ایران شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه راه ما، راه امام حسین (ع) است، یادآور شد: ما از بدنه مردم هستیم و راه اباعبدالله (ع) چراغ راه ماست.

ایرانی ادامه داد: امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش در عمق دریاها پرچم ایران اسلامی را برافراشته است و در کنار آموزه‌های امام شهدا (ع) که ایستادگی، استقامت و جدیدت در انجام کارها و دفاع از مردم بود، نخستین مأموریت نیروی دریایی راهبردی ارتش دفاع از مردم و در کنار مردم بودن است.

وی تصریح کرد: خود را خادم مردم ایران می‌دانم. ما در کنار مردم عزیز ایران هستیم و امیدواریم بتوانیم درهای بیشتری در موضوع خدمت به ملت عزیز ایران باز کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه این نیرو در قالب دیپلماسی دفاعی و ارتباط با کشورها اقدامات زیادی را دنبال می‌کند، افزود: در روزهای اخیر رزمایش مرکبی برگزار کردیم و روز گذشته اختتامیه مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان انجام شد که این رقابت‌های دوستانه همبستگی بین کشورها را بیشتر می‌کند.

ایرانی با اشاره به قدردانی مهمانان خارجی مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان از برگزار کنندگان این دوره خاطر نشان کرد: جانشین نیروی دریایی روسیه گفت که شما ایرانی‌ها یک بهشت و مکان‌های زیبایی در ایران دارید. این مهمان نوازی مسؤولان عزیز برگزار کننده مسابقات، موجب سربلندی ایران در جهان است.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات امیر دریادار دوم مصطفی تاج‌الدینی فرمانده سابق منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش، ناخدا یکم حسین حسنی به عنوان فرمانده جدید منطقه سوم این نیرو منصوب شد.

کد خبر 518971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.