شناخت نسبی از تیم سوریه داریم/ باید برای هم‌گروه‌هایمان ترس ایجاد کنیم

یک کارشناس فوتبال گفت: باید مقابل سوریه با نتیجه مطلوبی به پیروزی برسیم تا برای هم‌گروهی‌هایمان ترس ایجاد کنیم. باید VAR را به درستی اجرا کنند که مشکلی پیش نیاید و تیم‌های دیگر نیز بهانه‌ای برای بازی در ایران نداشته باشند.

محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی، اظهار کرد: می‌توان از چند بعد به دیدار ایران و سوریه نگاه کرد. بعد از چند بازی ما از شرایط میزبانی برخوردار هستیم که فاکتور مهمی است که امیدوارم این موضوع تداوم پیدا کند و مسئولین فدراسیون به درستی VAR را اجرا کنند تا مشکلی پیش نیاید و تیم‌های دیگر نیز بهانه‌ای برای بازی در ایران نداشته باشند. با توجه به بازی دوستانه‌ای که قبل از بازی‌های رفت با سوریه داشتیم می‌توان گفت شناخت نسبی از تیم سوریه داریم؛ بازی دوستانه را ما با نتیجه ۳ بر صفر بردیم و تیم اعتماد به نفس خوبی دارد.

وی افزود: عمر السومه مصدوم است و عمرخربین نیز همراه تیم به ایران نیامده است، این دو بازیکن کلیدی تیم سوریه هستند که نبودشان کار را برای ایران راحت‌تر می‌کند. تیم‌های عربی بخصوص تیم‌های حوزه خلیج فارس انگیزه مضاعفی برای تقابل با ایران دارند. قطعاً کادر فنی به بازیکنان گوشزد می‌کند که بازی مهمی مقابل سوریه دارند و باید قدم‌های خود را محکم بردارند تا همچون دور پیش نشود.

نصرتی در خصوص لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی، تصریح کرد: همیشه انتقاد به لیست و بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند بوده است. اگر من جای کادر فنی اسکوچیچ بودم از بازیکنانی دعوت می‌کردم که در آینده بیشتر در تیم‌ ملی حضور داشته باشند، بازیکنان جوان با سن ۲۱ یا ۲۲ سال نسبت به بازیکنانی که ۲۷ یا ۲۸ سال دارند عمل کرد بهتری دارند و در آینده شرایط تیم ملی بهتر خواهد شد.

وی در خصوص بازی با عراق، گفت: تمام تمرکز تیم باید روی بازی با سوریه باشد، بعد از این بازی فرصت کافی برای فکر کردن به بازی عراق وجود دارد. با توجه به اینکه در دور مقدماتی عراق را شکست دادیم قطعاً این تیم استرس بازی مقابل ایران را دارد. در بازی مقابل سوریه باید با نتیجه مطلوبی به پیروزی برسیم تا برای هم‌گروهی‌هایمان ترس ایجاد کنیم.

کد خبر 518925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.