بهترین شرکت هواپیمایی جهان در سال ۲۰۲۱+ ویژگی‌ها و امکانات

شرکت "قطر ایرویز" (Qatar Airways)، به دلیل امکانات و ویژگی‌هایی منحصر به فرد خود برای مسافران، توانسته است عنوان بهترین شرکت هواپیمایی جهان را در سال ۲۰۲۱ و در طول دوران همه گیری بیماری کووید -۱۹ از آن خود کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سایت "AirlineRatings" هر سال به رده‌بندی شرکت‌های هواپیمایی جهان می‌پردازد. در فهرست جدید این سایت ۲۰ شرکت معرفی شده است که در آن قطر ایرویز به دلیل "تعهد خود برای ادامه فعالیت" در طول دوران همه‌گیری بیماری کووید -۱۹، عنوان بهترین شرکت هواپیمایی جهان را به خود اختصاص داده است.

قطر ایرویز برای پیشی گرفتن از ۲۰ شرکت دیگر و قرار گرفتن در جایگاه نخست برترین شرکت‌های هواپیمایی جهان باید رتبه هفتم ایمنی را کسب کرده و مدیریت خود را در زمینه نوآوری برای تامین راحتی و آسایش مسافران ثابت کرده باشد.

همچنین قطر ایرویز، عنوان بهترین کلاس تجاری، بهترین پذیرایی و بهترین خطوط هوایی خاورمیانه را دریافت و برای چندین سال، استاندار طلایی بهترین شرکت‌های هواپیمایی را از آن خود کرده است.

بهترین شرکت هواپیمایی جهان در سال ۲۰۲۱+ ویژگی‌ها و امکانات

لیست ۲۰ شرکت هواپیمایی برتر جهان در سال ۲۰۲۱ بر اساس رتبه بندی سایتAirlineRating شامل موارد زیر است:

شرکت هواپیمایی قطر، ایر نیوزلند، خطوط هوایی سنگاپور، کانتاس امارات، کاتای پاسیفیک، ویرجین آتلانتیک، خطوط هوایی یونایتد، EVA Air، هواپیمایی بریتانیا، شرکت لوفت هانزا، شرکت ANA، Finnair، خطوط هوایی ژاپن، KLM،خطوط هوایی هاوایی، خطوط هوایی آلاسکا، ویرجین استرالیا، خطوط هوایی دلتا، خطوط هوایی Etihad.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قطر در بیانیه‌ای گفت که آنها شاهد تیره‌ترین روزهایی بوده‌اند که تا کنون در صنعت هوانوردی دیده شده است، اما خطوط هوایی مستقر در دوحه همچنان به فعالیت خود ادامه داده‌اند. وی اظهار داشت که قطر ایرویز همچنان به درجات جدید می‌رسد و استانداردهای صنعت هوایی را تعیین می‌کند.

بخشی از جوایزی که شرکت هواپیمایی قطر در سال‌های اخیر موفق به دریافت آن‌ها شده است شامل معتبرترین خط هوایی دنیا، بهترین ایرلاین خاورمیانه، کسب جایزه CAPA و دریافت جایزه ارائه بهترین خدمات و سرگرمی می‌شود.

بهترین شرکت هواپیمایی جهان در سال ۲۰۲۱+ ویژگی‌ها و امکانات

ویژگی‌های خطوط هواپیمایی قطر ایرویز چیست؟

میزان حمل بار مجاز در شرکت هواپیمایی قطر برای کلاس‌های پروازی مختلف، متفاوت است به گونه‌ای که مسافران فرست کلاس ۵۰ کیلوگرم، بیزینس ۴۰ کیلوگرم و اکونومی ۳۰ کیلوگرم بار را می‌توانند در طول سفر همراه داشته باشند.

کسانی که قصد دارند لوازم بزرگ مانند آلات موسیقی، کالسکه بچه یا ویلچر را همراه خود داشته باشند می‌توانند آنها را به بخش بار در هواپیمایی قطر تحویل داده و پس از رسیدن به مقصد دریافت کنند.

از دیگر ویژگی‌های خطوط هواپیمایی قطر ایرویز این است که مسافران می‌توانند تمامی مراحل پیش از پرواز را به صورت اینترنتی و ۴۸ ساعت تا ۹۰ دقیقه قبل از پرواز انجام دهند. چنانچه مسافران هنگام پرواز به خدمات خاصی نیاز داشتند می‌توانند ۴۸ ساعت قبل از پرواز نیاز خود را به بخش رزرواسیون اطلاع دهند.

بهترین شرکت هواپیمایی جهان در سال ۲۰۲۱+ ویژگی‌ها و امکانات

منوی غذایی مطابق با همه سلیقه‌ها و عقاید مذهبی

همچنین شرکت هواپیمایی قطر بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها را به مسافران ارائه می‌دهد. آنها می‌توانند حداقل ۲۴ ساعت قبل از پرواز غذای مورد علاقه خود را از طریق سایت یا بخش رزرواسیون به دفتر هواپیما اطلاع دهند. منوی غذایی این شرکت بسیار متنوع و شامل تمام سلیقه‌ها و عقاید مذهبی است. قطر ایرویز غذاهای رژیمی، گیاهی، خام گیاهی، غذاهای غذاهای چینی، ژاپنی و منوهای ویژه کودکان را شامل می‌شود.

امکانات ویژه کودکان

تمامی صندلی هواپیماهای قطر ایرویز دارای مانیتورهای شخصی بوده که در آنها امکان پخش بیش از ۱۰۰ فیلم، سریال و موسیقی به زبان‌های زنده دنیا وجود دارد. مانیتورها مجهز به هدفون شخصی است و تماشای فیلم‌ها مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نمی‌کند.

این شرکت محوطه ویژه‌ای را برای بازی و سرگرمی کودکان در طول پرواز اختصاص داده و کودکان پس از ورود به هواپیما بسته‌هایی شامل کتاب و سرگرمی، مداد شمعی، دفتر رنگ‌آمیزی و … را دریافت می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های سفر هوایی قطر ایرویز برای کودکان این است که ظرف‌های غذای آنها به صورت خلاقانه طراحی شده و آنها را به غذا خوردن ترغیب می‌کند.

بهترین شرکت هواپیمایی جهان در سال ۲۰۲۱+ ویژگی‌ها و امکانات

کد خبر 518856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شکوفه IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    7 1
    سلام. باز چه شرکت هواپیمایی قوی داره که با وجود کرونا رتبه اول را آورده