۴  شهر  در استان اصفهان تشکیل می‌شود

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: امسال تاکنون به شهرداری‌های استان اصفهان هزار و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده تخصیص دادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الله غلامی امروز- چهارشنبه- در آئین افتتاح شهرداری ویست از توابع شهرستان خوانسار، اظهار کرد: از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ تا هفته دولت امسال ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان خوانسار افتتاح شده است.

وی در رابطه با تقسیمات جغرافیایی در استان اصفهان، گفت: در سال جاری چهار شهرستان در شرق استان تأسیس شد و اکنون ۲۸ شهرستان در استان اصفهان وجود دارد.

وی با بیان اینکه سال ۱۳۹۶ در استان اصفهان ۱۰۳ شهر وجود داشت و امروز با تشکیل شهر ویست ۱۱۲ شهر داریم و تا پایان شهریورماه نیز چهار شهر دیگر اضافه می‌شود و در مجموع تعداد شهرهای استان به ۱۱۶ شهر می‌رسد.

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: با ایجاد یک شهر سرانه‌ها باید مطابق با جدول شورای عالی معماری و شهرسازی تنظیم شود و به حد نصاب برسد که به شهروندان خدمات مطلوب ارائه شود.

غلامی با بیان اینکه از این پس به شهر ویست اعتبارات ارزش افزوده تخصیص داده می‌شود، گفت: سال ۱۳۹۹ به شهرداری‌های استان حدود ۱,۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده تخصیص داده شده است.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون از محل ارزش افزوده به شهرداری‌های استان اصفهان هزار و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص دادیم.

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: در سال جاری تمام شهرداری‌های استان اصفهان دستگاه حمل زباله، اطفای حریق، لودر، گریدر و کامیون و غیره تحویل گرفتند.

امسال در هفته دولت در استان اصفهان دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکن محرومان افتتاح شد

در ادامه استاندار اصفهان با بیان اینکه مسئولین برای تحقق مطالبات مردم باید کفش آهنین بپوشند، اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی دولت‌ها مکمل یکدیگر هستند و اگر این نظام با نظام طاغوت را مقایسه کنیم قدردان نظام خواهیم بود.

رضایی گفت: به جرأت می‌گویم که اگر این تحریم‌های ظالمانه به هر کشوری تحمیل می‌شد سقوط کرده بود اما صبوری و ایستادگی ملت ایران و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم نگذاشت کشور سقوط کند.

وی با بیان اینکه در تیرماه ۱۳۹۹ در استان اصفهان چهار هزار و ۱۵۰ واحد مسکن محرومان در دستور کار قرار گرفت که سه هزار واحد توسط بنیاد مسکن و هزار و ۱۵۰ واحد توسط کمیته امداد احداث می‌شود، افزود: امسال در هفته دولت تعداد دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکن محرومان افتتاح شد.

شهر ویست تشکیل شد

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر ویست، اظهار کرد: پس از ۱۳ سال پیگیر برای تشکیل شهر ویست، ۲۷ اسفندماه سال ۱۳۹۹ این مهم به تصویب هیئت وزیران رسید و اکنون شاهد افتتاح آن هستیم.

فروغی با بیان اینکه استاندار اصفهان یک دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله و یک دستگاه اطفای حریق و مبلغ چهار میلیارد ریال به شهر تازه تأسیس ویست اهدا کرد، گفت: با توجه به بعد مسافت شهر ویست تا مرکز شهر خوانسار ایجاد نمایندگی ادارات در این شهر نیاز است.

کد خبر 518855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.