واکسیناسیون دانشجویان در انتظار مجوز

معاون مالی و اداری دانشگاه الزهرا(س) درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشگاه توضیح داد.

به گزارش ایمنا، علی رحمانی درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون دانشگاه الزهرا(س)، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، فرآیند واکسیناسیون دانشگاهیان دانشگاه الزهرا(س) از یکشنبه _۱۷ مردادماه_ آغاز شده است.

وی افزود: در فاز اول واکسیناسیون کرونا اساتید هیئت علمی، اساتید مدعو و پسادکتری واکسینه شدند و در فاز بعدی روند واکسیناسیون کارکنان در دستور کار قرار گرفت و اعضای دانشگاه بر اساس بخشنامه ابلاغی وزارت بهداشت و برنامه‌ریزی و زمانبندی در نظر گرفته شده توسط مدیریت اداری این دانشگاه، به ترتیب حروف الفبای نام خانوادگی، دوز اول واکسن کووید -۱۹ خود را دریافت کردند.

رحمانی تصریح کرد: محل واکسیناسیون این افراد در دانشگاه بود و فرآیند تزریق، طبق روز و ساعت پیامک ارسالی از سوی روابط عمومی دانشگاه الزهرا(س) انجام شد.

واکسیناسیون دانشجویان را بعد از اعلام مجوز وزارت بهداشت آغاز می‌کنیم

معاون مالی و اداری دانشگاه الزهرا(س) ادامه داد: در حال حاضر نیز برنامه‌ریزی‌ها در خصوص واکسیناسیون دانشجویان انجام شده و دانشگاه در این زمینه از آمادگی کامل برخوردار است لذا با اعلام مجوز و مشخص شدن سهمیه از سوی وزارت بهداشت، نسبت به انجام آن اقدامات کافی می‌شود.

رحمانی با اشاره به نوع واکسن تزریقی به جامعه دانشگاهی الزهرا(س) گفت: واکسن‌های در دسترس دانشگاه الزهرا (س) برای تزریق به جامعه دانشگاهی از نوع سینوفارم، آسترازنکا و کووبرکت بوده که بنا بر درخواست متقاضیان به اعضای هیئت علمی و کارکنان تزریق شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 518840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.