راه‌اندازی ۳ مرکز جدید معاینه فنی خودرو تا پایان سال

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و کالای شهرداری اصفهان گفت: تا قبل از پایان سال سه مرکز معاینه فنی جدید با اولویت غرب و جنوب غرب اصفهان برای ارتقای کیفیت ارائه خدمات به شهروندان راه اندازی خواهد شد.

مجید طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو و کیفیت ارائه خدمات، اظهار کرد: در حال حاضر مراکز معاینه فنی خودرو باز است و انتظار می‌رود شهروندان برنامه‌ریزی لازم را با توجه به در پیش رو بودن فصل سرد سال و مواجهه با پدیده وارونگی هوا برای مراجعه به این مراکز و دریافت گواهی انجام دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی، آدرس اینترنتی FANI.HAMLEBAR.COM جهت دریافت نوبت بر خط و مراجعه با کمترین زمان انتظار به مراکز معاینه فنی نزدیک به محل سکونت در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و کالای شهرداری اصفهان ادامه داد: شهروندان باید قبل از مراجعه به مراکز معاینه فنی عیوب ظاهری خودرو را برطرف کنند تا در شرایط کرونایی نیاز به مراجعه مجدد نداشته باشند و شاهد ایجاد ایمنی در رفت و آمد شهروندان و رعایت حقوق همه آن‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هفت مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهر با ۱۱ خط مکانیزه آماده ارائه خدمات به شهروندان است، خاطرنشان کرد: در شیفت بعد از ظهر مراکز معاینه فنی جی، تاکسیرانی و معاینه فنی خودروهای نیمه‌سنگین و سنگین فعال نیستند.

طهماسبی گفت: مرکز معاینه فنی خودروهای نیمه‌سنگین و سنگین در بلوار فرزانگان روبروی بوستان فدک نیز همه روزه آماده ارائه خدمات است و این مرکز قابلیت ارائه گواهینامه فنی به خودروهای درون و برون شهری را دارد.

وی ادامه داد: تا قبل از پایان سال سه مرکز معاینه فنی جدید با اولویت غرب و جنوب غرب اصفهان برای ارتقای کیفیت ارائه خدمات به شهروندان راه‌اندازی خواهد شد البته یک مرکز نیز از سوی شهرداری به انجمن حمایت از زندانیان واگذار شده تا علاوه بر ارائه خدمات به شهروندان، درآمد آن برای کمک به خانواده زندانیان صرف شود.

کد خبر 518750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.