روزهای جهنمی نیروهای بهشت زهرا زنجان

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) شهرداری زنجان با اشاره به حجم بالای کار در روزهای کرونایی، گفت: نیروهای بهشت‌ زهرا (س) علی‌رغم اینکه در خط مقدم مواجهه با کرونا قرار دارند ولی مظلوم واقع شده و کسی از آن‌ها یاد نمی‌کند

به گزارش ایمنا، داوود پر نقوش اظهار کرد: در ایام کرونا و به تبعیت از شرایط، حجم کار در بهشت زهرا (س) زنجان نیز افزایش یافته و این در شرایطی است که نیروها با همه توان در حال خدمات‌رسانی هستند و تنها درخواست آن‌ها از مردم، توجه به هشدارها و حضور نیافتن در این مکان آلوده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه خانواده‌های داغدار علی‌رغم هشدارهای داده شده در زمان تشییع پیکر متوفی خود در محل بهشت زهرا (س) با تعداد بالا حضور پیدا می‌کنند و همین امر باعث افزایش گردش کرونا در این محل خواهد شد که این خلاف پروتکل‌های بهداشتی است و نیروهای ما نیز فقط تا حدی می‌توانند مانع حضور افراد در محل شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه نیروهای بهشت زهرا (س) شهرداری زنجان، در مقابله با کرونا در این محل، تنها رهاشده و ارگانی به کمک ما نمی‌آید، گفت: زمانی می‌توانیم انتظار بهبود شرایط را داشته باشیم که همه ارگان‌ها در کنار هم قرار گرفته و به بهبود وضعیت کمک کنند. وقتی ما تنها در مواجهه با خیل خانواده‌های داغدار رها شده‌ایم، نمی‌توانیم به بهترین حالت وضعیت را کنترل کنیم و نتیجه آن، حضور تعداد افراد زیادی در معرض بیماری که در بهشت زهرا (س) حضور پیدا می‌کنند، است.

پر نقوش با تاکید بر اینکه در بهشت زهرا (س) شهرداری زنجان سعی می‌شود به طور مستمر همه اماکن ضدعفونی شود، خاطرنشان کرد: همه عوامل واکسینه شده‌اند و خوشبختانه تاکنون مورد حاد از بیماری در بین کارکنان نیز گزارش نشده است ولی با این وجود، از همه خانواده‌ها درخواست داریم از حضور در بهشت زهرا (س) به هر عنوان خودداری کنند تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

وی تاکید کرد: با همدلی و رعایت پروتکل‌های ابلاغی قطعاً شاهد کاهش گردش ویروس خواهیم بود و قطعاً این موضوع باعث کاهش مرگ و میر نیز می‌شود. البته سعی کرده‌ایم امکانات را در محل افزایش دهیم تا در صورت بروز شرایط بحرانی وضعیت را مدیریت کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 518589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.