۱۴۰ خدمت شهرداری اصفهان به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود

مدیر کل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر زمینه ارائه ۱۱۵ خدمت شهرداری بر میز خدمت غیرحضوری فراهم شده و شهروندان اصفهانی می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه آن از این خدمات الکترونیکی بهره‌مند شوند.

فروزان سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال ۹۸ و قبل از شیوع کرونا شهرداری اصفهان در صدد ارائه خدمات به شهروندان به صورت غیرحضوری برآمد، اما انجام اقدامات مربوطه با شیوع این ویروس همزمان شد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از جدی‌ترین و اساسی‌ترین پروژه‌ها فاز نخست میز خدمت غیرحضوری در ابتدای تیرماه سال گذشته بود که تا بهمن ماه ۹۹ همه مناطق شهرداری تحت پوشش ارائه خدمات غیرحضوری قرار گرفتند، افزود: شهروندان اصفهانی می‌توانند از طریق مراجعه به سایت my.isfahan.ir از خدمات الکترونیکی شهرداری بهره‌مند شوند.

مدیر کل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به واسطه میز خدمت غیرحضوری شهروندان می‌توانند بدون مراجعه به شهرداری درخواست‌های خود را انتقال داده و در جریان نتیجه درخواست اعلام شده قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه هوشمندی باید در خدمت شهر باشد تا شهر بتواند بر پایه مفاهیم مردمی و انسانی فعالیت‌های خود را هدایت کند، ادامه داد: میز خدمت غیرحضوری یکی از پروژه‌های شهر هوشمند اصفهان و یک درگاه واحد شهروندی به شمار می‌رود.

سلطانی گفت: سال گذشته فاز نخست میز خدمت غیرحضوری شامل ۱۱۰ خدمت و فعالیت شهرداری به صورت کامل به شهروندان ارائه شد و برخی زیرساخت‌ها را در شهرداری تسهیل کرد، امکان آموزش کاربران و نظرسنجی فراهم و داشبورد مدیریتی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف میز خدمت غیرحضوری این بود که فعالیت‌های پرکاربرد شهرداری به صورت غیرحضوری ارائه شود، اظهار کرد: در فاز دوم ۳۰ خدمت دیگر شهرداری نیز به صورت غیرحضوری به شهروندان ارائه شده است.

مدیر کل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان تلاش کرده خدمت خود را تا حد امکان به صورت غیرحضوری به شهروندان ارائه کند.

وی ادامه داد: ۱۰ حوزه خدمتی در میز خدمت تعریف شده است شامل شهرسازی، امور پیمانکاران، محیط زیست، حمل و نقل، فضای شهری، حوادث و تخلفات، ارتباطات و نظرسنجی، گردشگری، آموزش، آرامستان‌ها و سایر حوزه‌ها که به مرور زمان در این بخش‌ها قرار می‌گیرد.

سلطانی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴۰ خدمت در قالب ۱۰ بخش ذکر شده به شهروندان به صورت غیرحضوری ارائه شده که ۹ خدمت آن به صورت موشن گرافی برای آگاهی شهروندان از روش استفاده از خدمات است.

کد خبر 518560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.