مهلت چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان تمدید شد

رئیس خانه مطبوعات اصفهان گفت: فراخوان جشنواره «اثر موثر» از اول تیرماه منتشر و تا پایان مردادماه برای آن زمان در نظر گرفته شد که این زمان تا ۱۵ شهریور ماه تمدید شده است. پس از دریافت آثار، از اواخر شهریور داوری آغاز می‌شود.

منصور گلناری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال چهارمین سال است که جشنواره رسانه‌ای معلولان برگزار می‌شود. این جشنواره به صورت کشوری برگزار می‌شود و همه افراد اعم از معلول و غیر معلول می‌توانند در آن شرکت کنند اما موضوعات جشنواره مربوط به معلولان است.

وی افزود: این جشنواره در سال اول صرفاً برای معلولان بود، سال دوم بخش معلولان و غیر معلولان ایجاد شد، اما داوران آنها متفاوت بودند. در سال سوم داوری نیز به صورت مشترک انجام شد و امسال تأثیر مطلب را نیز از افراد می‌خواهیم.

رئیس خانه مطبوعات اصفهان تصریح کرد: به همین دلیل است که نام جشنواره را «اثر مؤثر» گذاشته ایم. هدف این است که رسانه‌ها را به سمت مطالبه گری درست ببریم. درواقع رسانه باید به دنبال مطالبه از مسئولان امر باشد چرا که بهترین و منطقی‌ترین نوع مطالبه از طریق رسانه‌ها است.

گلناری با اشاره به اینکه دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره معلولان هستند، گفت: متولی این جشنواره پایگاه خبری توان نگار است که توسط معلولان مدیریت می‌شود. یکی از هدف‌های اصلی جشنواره این است که به همه اثبات شود معلولان در توانمندی هیچ تفاوتی با دیگران ندارند.

وی ادامه داد: شاید جسم آنها نقصی داشته باشد، اما از نظر فکری هیچ تفاوتی با سایرین ندارند و از جهاتی ممکن است برتری نیز داشته باشند. معلولان بسیاری هستند که در سطح کشوری با رسانه‌های رسمی همکاری می‌کنند. ما دنبال این بودیم که مردم و مسئولان معلولان را به چشم ترحم نبینند و خوشبختانه جشنواره در چند سال گذشته به این مهم دست پیدا کرده است.

رئیس خانه مطبوعات اصفهان درباره زمانبندی جشنواره، گفت: فراخوان جشنواره «اثر مؤثر» از اول تیرماه منتشر و تا پایان مردادماه برای آن زمان در نظر گرفته شد که این زمان تا ۱۵ شهریور ماه تمدید شده است. پس از دریافت آثار، از اواخر شهریور داوری آغاز می‌شود و تا اواخر مهر یا اوایل آبان نیز مراسم اختتامیه با توجه به شرایط، به صورت حضوری یا غیرحضوری برگزار می‌شود.

کد خبر 518445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.