مردم به نبود فضای سبز در شلمزار معترض هستند

رئیس شورای اسلامی شهر شلمزار با بیان اینکه فضای سبز این شهر باید افزایش یابد، گفت: نبود فضای سبز کافی در شلمزار مورد اعتراض مردم است.

اسماعیل ملکپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شورای شهر در نظر دارد آسفالت معابر و کوچه‌هایی که هنوز تکمیل نشده است را در محلات نیازمند به آسفالت دنبال کند.

وی با بیان اینکه نبود فضای سبز کافی در شهر به شدت مورد اعتراض مردم است، افزود: فضای سبز شهر باید افزایش یابد لذا اکنون یک پیمانکار با بکارگیری چند نیرو در حال فعالیت در این زمینه است.

رئیس شورای اسلامی شهر شلمزار با اشاره به پیگیری جدول‌کشی خیابان‌ها، تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های ناتمام و آغاز پروژه‌های عمرانی جدید در دستور کار است که امیدواریم با همکاری نماینده مجلس محقق شود.

وی در راستای ارتقای گردشگری شهر شلمزار، اضافه کرد: منتظر تخصیص اعتبارات هستیم که هنوز محقق نشده است تا دریاچه این شهر سر و سامان گیرد زیرا یکی از مناطق بکر گردشگری شهرستان است.

ملکپور تصریح کرد: به ثمر رساندن گردشگری در قلعه شلمزار از دیگر برنامه‌ها است که نیازمند تأمین اعتبار است.

رئیس شورای اسلامی شهر شلمزار، خاطرنشان کرد: اجرای این دو پروژه گردشگری از چند سال پیش بلاتکلیف بوده و نیازمند اعتبارات زیادی است که در شرایط اقتصادی فعلی هم هزینه بسیاری دارد.

کد خبر 518353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.