داوران مسابقه «فصل کارتون ۲ »معرفی شدند

خانه کاریکاتور اصفهان داوران فصل دوم مسابقه فصلی کارتون خود را معرفی کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، فصل دوم کارتون با موضوع دردسرهای تولید و کارآفرینی در بخش اصلی و نقش صنایع پیشرو در توسعه کشور در بخش ویژه برگزار می‌شود.آخرین مهلت شرکت در این مسابقه تا دهم شهریور سال جاری است و پس از پایان مهلت ارسال آثار داوری آثار آغاز خواهد شد. داوران این دوره از مسابقه فصلی کارتون خانه کاریکاتور اصفهان مسعود ضیایی، آیت نادری و نگین نقیه هستند.

مسعود ضیایی بیش از ۱۳۵ جایزه در زمینه کارتون دارد و در داوری با بیش از ۵۰ جشنواره همکاری داشته است، از همکاری این هنرمند در مطبوعات می‌توان به نشریات «بی قانون»، «بچه‌ها گل‌آقا»، «کیهان کاریکاتور» و «طنز و کاریکاتور» اشاره کرد.

آیت نادری دیگر داور این مسابقه متولد ۱۳۵۹ است و دارای کارشناسی ارشد ارتباط تصویری است، وی مدرس دانشگاه هنر اصفهان است و علاوه بر کارتون و کاریکاتور کارگردانی انیمیشن را برعهده داشته است. وی همچنین جوایز بین‌المللی زیادی در زمینه کارتون و انیمیشن داشته و مدیر آکادمی آیت کارتون است.

نگین نقیه دیگر داور فصل کارتون دو، متولد ۱۳۶۷ است و کارشناسی گرافیک دارد. وی نیز به عنوان کارتونیست و کاریکاتوریست فعالیت داشته و جوایز ملی و بین المللی بسیاری از جمله جایزه ویژه جشنواره بین المللی آیدین دوغان ترکیه ۲۰۱۲، جایزه اول اولنس بلژیک ۲۰۱۷، جایزه جشنواره سریا کارتون سوریه ۲۰۱۹ را کسب کرده است.

کد خبر 518249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.