خاموشی‌های روز گذشته اصفهان برنامه‌ریزی نشده بوده است

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: روز گذشته رله‌های فرکانسی دو مرتبه در پست‌های اردستان، قلعه شور، شلمزار و ناقان عمل کرده که مجموعا ۶۰ مگاوات خاموشی برنامه‌ریزی نشده در اصفهان اعمال کرد.

سید محمدرضا نوحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز گذشته در اصفهان سه هزار و ۹۰۵ مگاوات برق تولید و چهار هزار و ۸۶۴ مگاوات مصرف شده است بنابراین ۹۵۹ مگاوات برق از شبکه سراسری وارد شبکه برق استان اصفهان شده است.

وی افزود: مدیریت اضطراری بار روز گذشته به میزان ۲۰۰ مگاوات بوده اما روز گذشته رله‌های فرکانسی نیز دو مرتبه در استان اصفهان عمل کرد.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با اشاره به اینکه یکی از واحدهای نیروگاه حصار که از مدار خارج شده بود روز گذشته ساعت پنج و ۳۰ دقیقه عصر به مدار بازگشت، گفت: روز گذشته واحدهای دو و سه نیروگاه اصفهان از مدار خارج بوده و به دلیل محدودیت آب تولید نداشت.

نوحی با بیان اینکه شب گذشته دمای هوا کاهش یافت و ساعت ۲۳ و ۳۳ دقیقه همه مقادیر مدیریت بار بر طرف شد، اضافه کرد: روز گذشته ساعت ۱۵ و ۱۸ دقیقه اولین عملکرد رله‌های فرکانسی در پست‌های اردستان، قلعه شور، شلمزار و ناقان انجام شد که ۵۰ مگاوات خاموشی از این طریق اعمال شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این در ساعت ۱۵ و ۵۸ دقیقه نیز بار دیگر رله‌های فرکانسی در همان پست‌ها عملکرد و ۱۰ مگاوات خاموشی برنامه‌ریزی نشده در اصفهان اعمال کرد، پس از آن نیز این خاموشی‌ها با با خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده جایگزین شده و شبکه برق استان مدیریت شد.

کد خبر 518181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.