۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
حامد پاکدل به پرسپولیس پیوست

مهاجم جدید پرسپولیس گفت: من خوشحال ترین فرد روی زمین هستم و برای من پرسپولیس همه چیز است، امروز بزرگترین آرزوی من محقق شد و با افتخار به تیمی آمدم که همه چیز من است.

به گزارش ایمنا، حامد پاکدل پس از پیوستن به پرسپولیس گفت: من با عشق به پرسپولیس آمدم نه به خاطر پول. وقتی پیشنهاد پرسپولیس مطرح شد به مدیر برنامه‌هایم گفتم حتی حاضرم سفید امضا کنم، من عاشق این تیم هستم و دوست داشتم بیایم تا در کنار بازیکنان این تیم بازی کنم.

وی ادامه داد: باید از مدیریت تیم تشکر کنم چرا که شرایط حضور من در پرسپولیس را فراهم کرد. من از بزرگترهای تیم و پیشکسوتان رخصت می‌خواهم، از بچگی آرزو داشتم بود آنها را از نزدیک ببینم ولی الان به تیمی آمدم که جا پای آنها می‌گذارم و امیدوارم با راهنمایی آنها بتوانم سرباز خوبی برای ارتش پرسپولیس باشم و دل میلیون‌ها هوادار را شاد کنم.

مهاجم جدید پرسپولیس تصریح کرد: من از خدا خواستم و امروز به آرزوی خودم رسیدم، من یک سرباز هستم و انگیزه مضاعفی دارم. امیدوارم قهرمانی ششم و سپس قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم و از خدا می‌خواهم بتوانم به تیم کمک کنم.

وی درباره بازی در خط حمله پرسپولیس و رقابت با سایر مهاجمان از یک سو و انتظار هواداران از وی در امر گلزنی در سوی دیگر، گفت: اگر رقابت نباشد پیشرفتی هم نیست. من به پرسپولیس نیامدم، اینجا تیم ملی است چرا که فاکتورهای مهمی در این تیم و بین بازیکنان آن وجود دارد. بدون شک با حضور تماشاگران در فصل پیش رو در استادیوم انگیزه من هم افزایش پیدا می‌کند. وقتی رقابت باشد باعث می‌شود پیشرفت کنیم و من از داشتن رقیب استقبال می‌کنم. من می‌توانم از تجربیات آنها به بهترین شکل استفاده کنم و تابع نظر سرمربی تیم هستم.

پاکدل در مورد گلی که فصل گذشته به پرسپولیس زد اما خوشحالی نکرد، تاکید کرد: وقتی به پرسپولیس گل زدم قلبم شکست. ناراحت بودم که چرا به این تیم گل زدم و هیچ توصیفی برای آن لحظه ندارم. می‌دانستم با ضربه سری که زدم دل میلیون‌ها هوادار را شکستم و حالا اینجا هستم تا دل هوادارانی که شکستم را خوشحال کنم، توکل من به خداست و واقعیت این است که من پرسپولیس را با دلم انتخاب کردم، پیشنهادهای سرسام آور داشتم اما خدا را شاکرم که با دلم انتخاب کردم و امیدوارم این را در بازی هم به خوبی نشان بدهم.

کد خبر 518098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.