ماجرای واگذاری کپسول‌های اکسیژن شهرداری به افرادی غیر از کارمندان شهرداری تهران

مدیرعامل شرکت شهرسالم گفت: ممکن است فردی کارمند شهرداری تهران باشد، اما بیمه شهرداری نباشد افراد از این موارد امانی هم می‌توانند از کپسول‌های اکسیژن بهره مند شوند.

به گزارش ایمنا، حمید چوبینه درباره گفته یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر اینکه کپسول‌های اکسیژن شهرداری در اختیار غیر از کارمندان شهرداری تهران قرار گرفته، توضیح داد: اگر اعضای شورای اسلامی شهر تهران گزارشی از تخلف یا همین مواردی که در صحن اعلام کردند در دست دارند برای شرکت شهر سالم ارسال کنند. بلافاصله پس از دریافت، گزارش‌ها بررسی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه شرکت شهر سالم در ارائه خدمات پزشکی اینچنینی طبق ضوابط و مقررات کمیسیون‌های مربوطه عمل می‌کند، اضافه کرد: بعضاً خانواده شهرداری تهران، کپسول‌های اکسیژن سازی را که دریافت می‌کنند تا پایان دوره درمان در اختیار دارند. اگر دستگاهی تحویل داده نشده به این علت است که افراد هنوز دوره درمان را به پایان نرسانده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در ادامه عنوان کرد: اگر گفته می‌شود که به افرادی غیر از کارمندان شهرداری تهران داده شده، مواردی بوده که از سمت دفتر شهردار و سازمان‌های مختلف اعلام شده است تا به صورت امانی در مدت کوتاهی در اختیارشان قرار گیرد.

به گفته چوبینه، ممکن است فردی کارمند شهرداری تهران باشد، اما بیمه شهرداری نباشد افراد از این موارد امانی هم می‌توانند بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در پاسخ به این پرسش که چه مدت دستگاه‌ها در اختیار بیماران قرار می‌گیرد، گفت: دستگاه‌های کپسول اکسیژن تا پایان دوره درمان و نقاهت در اختیار بیماران قرار می‌گیرد و این زمان از یک تا سه هفته متغیر است.

چوبینه گفت: معمولاً به صورت اورژانسی ۱۰ تا ۱۵ دستگاه به صورت آماده‌باش، همیشه وجود دارد. زمانی که این دستگاه‌ها تحویل داده می‌شود در موعدهای مختلف باز پس گیری خواهد شد و اگر دوباره موردی پیش بیاید به همکاران داده خواهد شد. در طول سال شاید لازم باشد که ۱۰۰ دستگاه کپسول اکسیژن هم به بیماران شهرداری داده شود؛ این یک اتفاق معمول و طبیعی است.

به گفته مدیرعامل شرکت شهر سالم؛ اگر کپسولی هنوز برگشت داده نشده به این معنی است که در دست بیمار قرار دارد و در حال استفاده از کپسول اکسیژن است. اگر گفته می‌شود که هفت دستگاه هنوز بازگردانده نشده به این معنی است که هنوز در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد.

منبع: ایسنا

کد خبر 518096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.