انتقاد دو عضو شورای شهر تهران به ناپدید شدن کپسول‌های اکسیژن شهر سالم

دو عضو شورای شهر تهران نسبت به عدم بازپس دهی کپسول‌های اکسیژن شرکت سالم از سوی گیرنده گان این دستگاه‌ها انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اقراریان در جلسه امروز (‌یکشنبه) شورای شهر تهران به واگذاری کپسول‌های اکسیژن بدون ضوابط و مقررات به افراد و اقوام خارج از نیروهای شهرداری تهران انتقاد کرد و گفت: متأسفانه باخبر شدیم که ۵۳ کپسول‌های اکسیژن شهرداری تهران در اختیار اقوام و خویشاوندان غیر از نیروهای شهرداری تهران قرار داده شده است و این اتفاق به صورت پارتی‌بازی انجام شده و اعلام می‌کنم در صورتی که سریعاً این کپسول‌ها بازپس گرفته نشود اسامی آنها را اعلام خواهم کرد.

وی همچنین به واگذاری برخی از املاک و بذل و بخشش در آن دوره اشاره کرد و گفت: متأسفانه شاهد بودیم در دوره قبل امکانات و املاک بسیاری به افراد خاص واگذار شده است.

در این رابطه ناصر امانی، عضو دیگر شورای شهر تهران با اشاره به ناپدید شدن کپسول‌های اکسیژن خریداری شده از سوی شهرداری تهران برای کارمندان گرفتار به کووید ۱۹ گفت: مراجعاتی به شورا شده که طی آن کارمندان شهرداری اعلام کردند درگیر کرونا شدند اما زمانی که به شرکت شهر سالم مراجعه کردند گفته شده کپسولی موجود نیست.

وی ادامه داد: این در حالی است که از ابتدای شیوع کرونا مطابق با مصوبه کمیسیون پزشکی شرکت شهر سالم، ۵۳ کپسول اکسیژن خریداری شده که میانگین قیمت‌شان ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان است. این تعداد به برخی افراد داده شده و تنها ۱۰ درصد آن به شرکت بازگشته است.

این عضو شورای شهر گفت: نکته اینجاست که هفت عدد از این کپسول‌ها خارج از الزامات مصوبه کمیسیون پزشکی و به افرادی غیر از کارمندان شهرداری، به صورت تلفنی داده شده است. افرادی که وضع مالی خوبی دارند، باید این کپسول‌ها بازگردد تا کارکنان مبتلا به کرونا بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

کد خبر 518068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.