اجرای طرح برخورد با مزاحمین نوامیس

معاون دادستان قم از اجرای مرحله اول طرح حافظین قم با هدف برخورد با مزاحمین نوامیس و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم خبر داد و گفت: در این مرحله از طرح ۲۸ خودرو توقیف، ۱۶نفر بازداشت و از ۳۶ نفر تعهد گرفته شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادستانی قم، حجت الاسلام تحریری، از اجرای مرحله اول طرح حافظین قم با هدف برخورد با مزاحمین نوامیس و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایات متعدد مردمی به "قرارگاه دادستانی" نسبت به ایجاد مزاحمت خیابانی سرنشینان برخی خودروها در سطح شهر مرحله اول طرح حافظین با همکاری عوامل یگان امداد و کلانتری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان قم اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از طرح ۲۸ خودرو توقیف، ۱۶ نفر بازداشت و از ۳۶ نفر تعهد گرفته شد و برای آن‌ها اقدامات اصلاحی صورت گرفت.

معاون دادستان قم با اشاره به وضعیت قرمز شهر در موج پنجم کرونا، تصریح کرد: از آنجا که ناهنجاری‌های موجود در ساعات منع تردد صورت می‌گیرد، دستورات لازم از سوی دادستان قم برای اجرای مرحله دوم طرح توسط "قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادستانی قم" با همکاری عوامل انتظامی صادر شده است.

کد خبر 517999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.