واکسیناسیون دانشجویان در انتظار ابلاغ دستورالعمل!

مدیر گروه بهداشت و مسئول بهداشت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی این مرکز واکسینه شده و واکسیناسیون نفرات باقی مانده روزهای آتی انجام می‌شود و برای سایر دانشجویان منتظر ابلاغ دستورالعمل جدید هستیم.

حمید آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تعداد اساتید رسمی دانشگاه آزاد واحد اراک حدود ۳۰۰ نفر است که از این تعداد حدود ۲۴۰ نفر واکسینه شده و بقیه اساتید رسمی در روزهای آتی واکسیناسیون می‌شوند.

مدیر گروه و مسئول بهداشت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در خصوص واکسیناسیون دانشجویان تصریح کرد: در حال حاضر طبق دستورالعمل فقط واکسیناسیون دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی در حال انجام است که تعداد آن‌ها نزدیک به هزار و سیصد نفر است که یک‌هزار و ۱۰۰ نفر آن‌ها واکسینه شده و نفرات باقی مانده نیز روزهای آتی واکسیناسیون می‌شوند. برای واکسیناسیون سایر دانشجویان منتظر ابلاغ دستورالعمل جدید هستیم.

وی در رابطه با مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت: مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی در خیابان دانشگاه ایجاد شده و دانشجویان بر اساس لیست اعلامی، در آن واکسینه شده‌اند. واکسیناسیون جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با واکسن‌های آسترازنکا، سینوفارم و برکت قابل انجام است.

مسئول بهداشت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اشاره به تعطیلی دانشگاه‌ها در سال گذشته، اظهار کرد: در سال گذشته طبق مصوبه ستاد ملی کرونا کلاس‌های دروس تئوری دانشگاه به صورت مجازی برگزار شده و کلاس‌های دروس عملی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان خاص برگزار شده است.

وی در خصوص بازگشایی دانشگاه‌ها در ماه آینده گفت: بازگشایی دانشگاه‌ها منوط به دستورالعمل‌های ستاد کرونا بوده و هر تصمیمی که در این ستاد اتخاذ شود تبعیت خواهیم کرد.

کد خبر 517966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.