چهل و نهمین اورژانس هوایی کشور در بروجرد راه‌اندازی شد

چهل و نهمین اورژانس هوایی کشور با حضور مسئولان کشوری در بروجرد راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا رئیس اورژانس هوایی کشور در مراسم افتتاح اورژانس هوایی بروجرد افزود: اورژانس هوایی یک خدمت مضاعف است که با پوشش ۶۰ درصد حوادث ترافیکی نقش مهمی در حفظ جان مردم دارد.

محمد سرور اضافه کرد: رساندن به موقع بیماران و مجروحان مناطق سخت گذر واقع در رشته کوه‌های اشترانکوه و زاگرس به مراکز درمانی از مزیت‌های این اورژانس هوایی است.

وی گفت: اورژانس هوایی بروجرد به عنوان سومین اورژانس هوایی لرستان امروز آغاز به کار خواهد کرد که هدف از راه اندازی این پایگاه، ارائه خدمات بهینه به حوزه بهداشت و درمان است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط کشور کمک‌های خوبی به بهداشت و درمان بروجرد شده است که کمک به تجهیز بیمارستان آیت‌الله بروجردی، اجرای طرح توسعه بیمارستان کوثر، آغاز عملیات اجرایی بیمارستان خصوصی امام رضا (ع)، اجرای عملیات بازسازی بیمارستان امام (ره) و افتتاح درمانگاه و داروخانه هلال احمر بروجرد در آینده نزدیک از جمله این اقدامات است.

عباس گودرزی افزود: راه اندازی اورژانس هوایی بروجرد با توجه به موقعیت خاص این شهرستان یک نیاز بود و امید می‌رود با انسجام و همدلی، گام‌های موثرتری برای خدمت به مردم شهرستان برداشته شود.

رئیس مرکز اورژانس لرستان نیز با بیان اینکه ماهانه یک میلیارد تومان برای نگهداری بالگرد اورژانس هوایی هزینه می‌شود گفت: اورژانس هوایی خدمات ارزشمندی را در مواقع بحرانی ارائه خواهد داد و باید با همدلی و همکاری در نگهداری و حفظ بالگرد کوشا باشیم.

علی مهرزاد صفدری افزود: اورژانس هوایی یکی از خدمات مهم در حوزه بهداشت و درمان و با توجه به شرایط لرستان یک ضرورت است.

منبع: ایرنا

کد خبر 517886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.