تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار بوته گل در تبریز

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار بوته انواع گل و همچنین ۷۰ هزار اصله نهال در واحد تولیدات این سازمان خبر داد.

داریوش نوین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: واحد تولیدات سازمان با تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار بوته انواع گل برای کاشت پیش بهاره، بهاره و تابستانی، توانست قسمت عمده‌ای از گل‌های مورد نیاز فضای سبز تبریز را در فصل کاری گذشته تأمین کند.

وی افزود: ۲۰۰ هزار بوته انواع کلم زینتی و گل‌های داوودی نیز برای کاشت پاییزه در سطح شهر در نظر گرفته شده که توسط واحد تولیدات سازمان تأمین می‌شود و در کنار آن، بخشی دیگر از نیاز فضاهای سبز شهر، توسط گلخانه‌های مناطق ده‌گانه تولید می‌شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در خصوص تولید نهال‌های مورد نیاز برای کاشت در سطح شهر تصریح کرد: با تولید حدود ۷۰ هزار اصله نهال گام مهمی در راستای تأمین نهال‌های مورد نیاز شهر برداشته‌ایم.

نوین، تلاش برای تحقق خودکفایی در تولید گل و گیاه را از اصلی‌ترین اهداف سازمان دانست و خاطرنشان کرد: زحمات و کوشش‌های عوامل تلاشگر فضای سبز در مسیر رسیدن به خودکفایی در تولید نهاده‌های مورد نیاز و کاهش هزینه‌های سازمان است.

کد خبر 517867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.