فصل گذشته به هر دری می‌زدیم نتیجه نمی‌داد/خوشحالم بازهم با لباس ذوب‬‌آهن‬ به میدان می‌روم

مدافع گاندوها برای دومین فصل متوالی در اصفهان و برای ذوب آهن به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد قریشی، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن پس از دوری چندماهه از میادین، آماده بازی برای ذوب آهن است. او در فصل آینده امید زیادی دارد تا با هدایت تارتار روزهای خوبی را برای هواداران سبزپوش رقم بزند. حضور در دومین فصل متوالی در اصفهان بهانه‌ای شد تا با این مدافع بابلی ذوب آهن به گفت و گو بپردازیم که در ادامه می‌خوانید:

ابتدا از فصل قبل بگویید. ذوب‌آهن و هوادارانش روزهای سختی را گذراندند.

فصل قبل، فصل عجیب و سختی برای من و تیم ذوب آهن بود. حدود شش ماه دور از میادین بودم و نتوانستم آن جور که باید و شاید به تیم کمک کنم. تمام بازیکنان و کادر فنی به هر دری می‌زدیم نتیجه‌ای برایمان نداشت. در واقع کادر فنی، مدیریت و بازیکنان تیم هرچقدر هم تلاش می‌کردند به نتیجه‌ای نمی‌رسیدند و واقعاً نمی‌دانم چرا آن روزهای تلخ را تجربه کردیم. اما خدا را شاکرم که در آخر همه چیز ختم به خیر شد و تیم با قدمت ذوب آهن در لیگ ماند.

در لیست مهدی تارتار برای فصل بعد قرار گرفتید. آیا با ایشان کار کرده‌اید؟

این افتخار را نداشتم در تیمی شاگردشان باشم. قرارداد من با ذوب آهن یکساله بود اما کادر فنی جدید در لیستی که به باشگاه دادند نام من هم به عنوان مدافع برای فصل بعد قرار داشت و خیلی خوشحالم در لیگ بعدی هم با لباس ذوب‬ آهن‬ به میدان می‌روم. روزهای اخیر نیز به صورت تلفنی با آقای تارتار صحبت کردم و در هفته جاری در تمرینات ایشان را خواهم دید.

فصل بعد را چطور می‌بینید؟ فکر می‌کنید روزهای خوب برای ذوب‌آهن خواهد رسید؟

مطمئناً همه تیم‌ها در ابتدای هر فصل سعی می‌کنند تیمی را ببندند که در طول لیگ نتایج خوبی را کسب کرده و به روزهای سخت دچار نشود. همه مجموعه ذوب آهن از کادر فنی گرفته تا بازیکنان هدفی جز موفقیت ذوب آهن در فصل بعد نداریم تا شرایط به گونه‌ای پیش رود تا نتایج فصل قبل تکرار نشوند. قطعاً این امکان وجود دارد با تلاش و تمرکز همه عوامل ذوب آهن را به جایگاه واقعی خود برسانیم و حتی به کسب سهمیه آسیایی برای تیم هم فکر کنیم.

از کسب سهمیه برای ذوب آهن و موفقیت تیم گفتید. فکر می‌کنید تا چه اندازه این موضوع برای تیم‌تان در لیگ آینده ممکن است؟

در فوتبال به دلیل شرایطی که بر آن حکم‌فرماست نمی‌شود با صراحت قول داد. پیش بینی در حال حاضر ممکن نیست. شاید عجیب باشد اما فصل قبل هم نگاه خوبی به موفقیت ذوب آهن داشتیم اما وضعیت کمی پیچیده شد و با اتفاقاتی که در طول فصل افتاد خیلی چیزها از دست رفت. تنها قولی که از جانب خودم می‌توانم به هواداران ذوب آهن بدهم این است که به دلیل مصدومیتی که در طول فصل گذشته داشتم و نتوانستم به آن صورت که انتظار می‌رفت کار کنم در این فصل و با تلاشی که انجام می‌دهم در خدمت تیم هستم و تا آنجایی که لازم است وظیفه ام را انجام دهم.

و اما حرف آخر

از هواداران درخواست دارم از تیم خودشان حمایت کنند تا با کمک آنها بهترین نتایج را کسب کنیم. مطمئن باشند همه بازیکنان تمام توان خود را برای موفقیت تیم خواهند گذاشت.

گفت و گو از: امیر شمس _ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 517831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.