بازگشت مجله‌های شبانه به شبکه چهار

گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما، سه مجله شامگاهی هنری «بی چارچوب»، «سُرنا» و «هزاره شعر» را از امشب روی آنتن می‌برد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سه مجله شامگاهی «بی‌چارچوب»، «سُرنا» و «هزاره شعر» از شنبه تا دوشنبه هر شب ساعت ۲۳ به حوزه‌های ادبی، فرهنگی، هنری و موسیقیایی کشور و مسائل و اخبار روز پیرامون آن‌ها خواهند پرداخت.

رویکرد انتقادی به به حوزه‌های مختلف ادبی و هنری

برنامه «بی چارچوب» به تهیه کنندگی حامد مهربانی، احسانی حسینی و با اجرای جواد مولانیا از شنبه ۶ شهریورماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه ۴ خواهد رفت.

این مجله تلویزیونی که شب‌های شنبه هر هفته روی آنتن می‌رود، کاری از گروه ادب و هنر شبکه ۴ است که با لحن طنز و جدی به حوزه‌های مختلف ادبی و هنری پرداخته و سعی می‌کند با نگاهی تحلیلی به اخبار و مسائل روز ادب و هنر، رویکرد انتقادی و مطالبه گرانه داشته باشد.

از کارشناسان ثابت «بی چارچوب» که در هر قسمت به موضوعات مختلف ادبی و هنری می‌پردازند، می‌شود به: آرش خوشخو، جمال رحمتی، میلاد عرفانپور، علی شمس و محمدرضا وحیدزاده اشاره کرد.

تیم محتوایی و نویسندگان برنامه را جمعی از روزنامه‌نگاران فرهنگی و هنری تشکیل می‌دهند که می‌توان به: محمد جواد ترابی، احسان زیورعالم، صوفیا نصرالهی، فرنوش آبا، الهه صالحی و حامد آبکنار اشاره کرد.

بازپخش این برنامه یکشنبه هر هفته ساعت ۹ صبح و ۱۶ بعدازظهر خواهد بود.

موسیقی مقامی و سنتی در «سرنا»

«سرنا» عنوان مجله موسیقیایی با اجرا و سردبیری رضا مهدوی است که یکشنبه شب‌ها به صورت تخصصی به موسیقی اصیل ایرانی و ویژه موسیقی مقامی و سنتی با حضور موسیقیدانان، هنرمندان، مسئولان و کارشناسان این حوزه می‌پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی محمد علیبازی در گروه ادب و هنر تولید شده است و آیتم‌های گوناگونی از قبیل: اخبار موسیقی، معرفی آلبوم، معرفی تک آهنگ‌ها، گزارش و … را شامل می‌شود و سعی در افزایش آگاهی و سواد شنیداری مخاطبان دارد که اساتیدی همچون نادر مشایخی و مرتضی شیرکوهی در این امر برنامه را یاری می‌رسانند.

علیرضا سعیدی خبرنگار موسیقی و آرش نصیری خبرنگار و منتقد و میرعلی میرعلی نقی نویسنده سرنا هستند.

تازه‌های شعر و ادبیات در «هزاره شعر»

«هزاره شعر» عنوان مجله ادبی با اجرای علیرضا بهرامی است که دوشنبه شب شب‌ها به هزارتوی شعر و ادبیات فارسی و تازه‌های شعر و ادبیات و نشر این حوزه و همچنین نقد ادبی نشریات خواهد پرداخت.

این برنامه به تهیه کنندگی احسان وحیدزاده در گروه ادب و هنر تولید شده است و آیتم‌های گوناگونی از قبیل: اخبار، معرفی تازه‌های نشر، معرفی کتاب، گزارش و … را شامل می‌شود و سعی در افزایش آگاهی و دانش مخاطبان در حوزه ادبیات دارد.

کد خبر 517777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.