شبکه آبرسانی سرخ رود باید اصلاح شود

شهردار سرخ رود با تاکید بر اصلاح شبکه آبرسانی گفت: ۲.۵ میلیارد ریال برای رفع مشکل آب شهر توسط این نهاد تخصیص داده شده است.

به گزارش ایمنا، محسن کبود فیروزجایی اظهار کرد: شهرداری با بسیج امکانات، ادوات و نیروی انسانی با ورود به پروژه حفاری و لوله گذاری رینگ آب شهری به منظور تسریع در این عملیات به کمک اداره آب و فاضلاب شهری رفته است.

وی از مشارکت در برق رسانی و تأمین هزینه ایستگاه پمپاژ آب در مسیر شبکه آبرسانی خبر داد و افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر با تعامل و همکاری در تجهیز و برق رسانی به ایستگاه پمپاژ آب میانی خط لوله دابوی شمالی اهتمام ویژه داشته تا در این راستای قدمی مؤثر بردارد.

شهردار سرخ رود با اشاره به ادامه همکاری شهرداری با اداره آب فاضلاب، ادامه داد: با تأیید بدوی اعضای شورای اسلامی شهر مقرر شد هماهنگی لازم برای بررسی پیشنهاد تأمین دو قطعه زمین بمنظور احداث مخزن ذخیره آب و همچنین برنامه‌ریزی افزایش شبکه و پوشش آبرسانی به نوار ساحلی پس از تقویت شبکه اصلی در دستور کار شهرداری و اداره آب و فاضلاب قرار گیرد.

کبود فیروزجایی از تأمین هزینه‌ای بالغ بر ۲.۵ میلیارد ریال در حوزه رفع مشکلات آب شرب خبر داد و گفت: باوجود اینکه متولی اصلی آبرسانی اداره آب و فاضلاب است اما شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخ رود از هیچ گونه کمک، تعامل و همکاری به منظور رفع مشکلات تا حصول نتیجه مطلوب فروگذار نخواهد بود چرا که اصلی‌ترین هدف در خدمتگزاری، جلب رضایت فرد به فرد شهروندان است.

وی از همکاری در اصلاح شبکه آبرسانی خبر داد و اضافه کرد: با یاری خدا شهرداری جهت اجرای فاز اول اصلاح شبکه آب شهری به طول ۵ کیلومتر به یاری اداره آب و فاضلاب خواهد شتافت.

منبع: مهر

کد خبر 517761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.