پیشرفت ۵۸ درصدی احداث تالار ۲۴ میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از اجرای پروژه تالار ۲۴ میدان مرکزی میوه و تره بار در متراژ چهار هزار و ۸۰۰ مترمربع خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تالار شماره ۲۴ با اعتباری معادل ۲۲ میلیارد تومان در حال احداث است که با ساخت آن ۲۸ غرفه دیگر به میدان اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری نیز تالار شماره ۲۴ مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، ادامه داد: در سال‌های اخیر تالار شماره ۲۶ در میدان مرکزی میوه و تره‌بار ایجاد و اخیراً نیز تالار شماره ۲۵ افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با افزوده شدن تالارهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ درواقع سه تالار ۲۸ غرفه‌ای به ظرفیت‌های میدان مرکزی میوه و تره بار اضافه می‌کند.

وی از افتتاح اتاق مانیتورینگ سازمان میادین در میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد و گفت: این پروژه در مدت زمان کمتر از شش ماه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال احداث شده است.

مجیری اظهار کرد: با توجه به گستردگی فضاهای زیر نظر این سازمان در سطح شهر اصفهان و همچنین لزوم یکپارچه سازی نظارت بر کلیه تصاویر تمامی اماکن متعلق به سازمان در یک واحد متمرکز و به صورت تمام وقت و اجرای حدود هفت کیلومتر فیبر نوری در آن محل که شرایط بهتری را برای انتقال تصاویر فراهم می‌سازد، راه‌اندازی اتاق مانیتورینگ سازمان در اواسط سال ۹۹ مطرح شد و در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تردد بیش از ۱۰ هزار نفر و عبور و مرور هشت هزار خودرو در طول شبانه روز در محل میدان مرکزی میوه و تره‌بار و لزوم کنترل به منظور جلوگیری از بروز سرقت و دیگر جرایم احتمالی پروژه احداث اتاق مانیتورینگ با تکیه بر دانش فنی داخلی سازمان و استفاده از تجهیزات تولید داخل در مدت زمان کمتر از شش ماه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بار نشست.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان افزود: مراحل طراحی، برآورد، خرید و راه‌اندازی پروژه مذکور با استفاده از دانش فنی داخلی سازمان و با همکاری واحد انفورماتیک به سرانجام رسید.

کد خبر 517581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.