جبهه خلق برای آزادی فلسطین: مقاومت شدت خواهد یافت

جبهه خلق برای آزادی فلسطین بر تداوم مقاومت و فعالیت‌های مردمی در سراسر خاک این سرزمین تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، جبهه خلق برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای، ادامه حضور گسترده و پرشور مردم فلسطین را در فعالیت‌های ملی با هدف اعمال فشار برای شکستن محاصره نوار غزه، توقف تجاوزات رژیم اشغالگر و پایان سیاست‌های نژادپرستانه، روند یهودی سازی و شهرک سازی علیه ملت فلسطین خواستار شد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین، بهره گرفتن از تجربه مقاومت مردمی در دو شهرک"بیتا" و "بیت دجن" با هدف توسعه و گسترش آن تا تبدیل شدن به انتفاضه مردمی فراگیر را ضروری دانست.

این جبهه در بیانیه خود تصریح کرد: فعالیت‌های مردمی در سراسر خاک فلسطین ادامه و شدت خواهد یافت تا رژیم اشغالگر تسلیم اراده ملت فلسطین شود و تجاوزات خود علیه فرزندان ملت ما در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را متوقف کند و به محاصره علیه نوار غزه پایان دهد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین در پایان بیانیه خود هشدار داد: سلاح مبارزه ملت فلسطین همیشه در حالت آماده باش قرار دارد و دشمن باید از نبرد قهرمانانه سیف القدس و سایر جان فشانی‌های دلاورانه ملت ما درس عبرت و پند لازم را بگیرد.

روز شنبه در جریان برگزاری تظاهرات سالروز به آتش کشیده شدن مسجدالأقصی یک تک تیرانداز صهیونیست در مرز شرقی نوار غزه، هدف اصابت گلوله قرار گرفت و زخمی شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به زخمی‌شدن نظامی خود، طی روزهای یکشنبه و سه شنبه، حملات سنگینی را به مواضع مقاومت در نقاط مختلف غزه، از جمله مرکز، غرب و جنوب آن انجام دادند.

در پی این حملات، گروه‌های مقاومت فلسطینی ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی اعلام کردند، اشغالگران صهیونیست منتظر پاسخ کوبنده مقاومت باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کد خبر 517459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.