عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم شهریورماه

در این بسته خبری از بهره‌مندی رانندگان ساری از بیمه تا نصب علائم ترافیکی در معابر فردیس و برپایی نمایشگاه اینفوگرافی به مناسبت روز قزوین را بخوانید.

برپایی نمایشگاه اینفوگرافی به مناسبت هفته فرهنگی قزوین

به مناسبت هفته فرهنگی قزوین و ماه محرم‌الحرام؛ نمایشگاه اینفوگرافی روایت‌های واقعه عاشورا در خانه فرهنگ محمدیه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برپا شد.

بهره‌مندی رانندگان ساری از بیمه خدمات درمانی

با تاکید جواد طالبی، سرپرست شهرداری ساری و پیگیری‌های سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، معرفی نامه برای رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری جهت استفاده از بیمه خدمات درمانی صادر می‌شود.

آسفالت بیش از ۲۸ هزار متر مربع از معابر خاکی مهرشهر

علی عدل، سرپرست شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه هدف و برنامه اصلی شهرداری بیرجند، شهری بدون کوچه خاکی است، گفت: طبق برنامه ریزی همه خیابان‌ها و کوچه‌های بیرجند از نعمت آسفالت بهره مند خواهند شد و این اقدامات در راستای تأمین امنیت و تسهیل تردد شهروندان و ساماندهی وضعیت معابر شهری در حال اجرا است.

راه اندازی سازمان سرمایه گذاری شهرداری ساری

جواد طالبی، سرپرست شهرداری ساری از راه‌اندازی سازمان سرمایه گذاری در این شهر خبر داد همچنین در سال جاری شهرداری ساری، سازمان بافت کهن را راه‌اندازی کرده بود.

تداوم عملیات لکه گیری و ترمیم نوار حفاری شده معابر زرند

شهرداری زرند این طرح را در راستای رفع موانع عبوری وسایل نقلیه شهری و با توجه به ضرورت ترمیم و لکه گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات لکه گیری و ترمیم نوار حفاری شده با کمک سه اکیپ انجام می‌دهد و این عملیات ادامه دارد.

افزایش قابل توجه ارائه خدمات شهری نسبت به سالیان گذشته

داوود علی نیا، مدیر خدمات شهری شهرداری اسلامشهر از افزایش چشمگیر ارائه خدمات شهری در اسلامشهر با تقسیم بندی صحیح نیروها، نسبت به سال‌های گذشته خبر داد.

نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در معابر فردیس

هادی، سرپرست مدیریت امور حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس از نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی به منظور ساماندهی ترافیک در سطح شهر خبر داد.

افزایش امکانات رفاهی خدماتی پارک‌های مهریز

حمیدرضا زارع بیدکی، سرپرست شهرداری مهریز از بازدید به اتفاق پیمانکار نگهداری فضای سبز شهرداری از وضعیت فضای سبز سطح شهر خبر داد.

ساماندهی ورودی‌های خلخال

مسعود یگانه، سرپرست فرمانداری خلخال گفت: طرح ساماندهی ورودی‌های شهر خلخال از سمت فیروزآباد، گیلان و کوثر اجرا می‌شود.

کد خبر 517328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.