شهردار قم روز کارمند را تبریک گفت

شهردار قم گفت: کار و تلاش در راه خدمت به خلق موهبتی است از جانب حضرت حق که با سعی و کوشش در جهت انجام بهتر آن، برکتش در ارکان مختلف زندگی هر شخص جاری و ساری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی سقائیان نژاد در اینستاگرام خود نوشت:

کار و تلاش در راه خدمت به خلق موهبتی است از جانب حضرت حق که با سعی و کوشش در جهت انجام بهتر آن، برکتش در ارکان مختلف زندگی هر شخص جاری و ساری است.

در نظام ارزشمند جمهوری اسلامی ایران، شغل کارمندی با تعهد، تخصص، اخلاص و خدمت صادقانه عجین شده است و وظیفه‌ای خطیر و مسئولیتی ارزشمند است تا اسباب گره‌گشایی امور اقشار مختلف مردم و تلاش برای ارتقا جایگاه این نظام مقدس در شئون گوناگون دنبال گردد.

فرا رسیدن چهارم شهریورماه متقارن با سومین روز از هفته دولت که با عنوان روز کارمند نام‌گذاری شده است را گرامی داشته و این روز را به‌تمامی کارمندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه همکاران گران‌قدرم، کارمندان عزیز مجموعه شهرداری قم تبریک عرض می‌نمایم.

امیدوارم در کنف الطاف حضرت باری‌تعالی و تحت زعامت نایب امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی با تلاش شما عزیزان شاهد موفقیت روزافزون این نظام مقدس باشیم.
قدردان زحمات شما هستم.

شهردار قم روز کارمند را تبریک گفت

کد خبر 517292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.